Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pooltime Bra butik   90219  
Spritovin.se Lurad på ordern från Tegalob   88033  
Slipskungen.se   87709  
TemNet Felaktig produktinformation (3)  87221  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore - REKOMMENDERAS INTE! (1)  82659  
Eriksdotter Kläder&Smycken JÄTTEMYSIGT   81573  
infosite Leverans & bemötande under all kritit!   82349  
Rockwear 55192498   76019  
Heart Line Store bara linedance (1)  69535  
Vinboden Vinboden   73728  
headcare Mindre än orderbekräfterlse (1)  72395  
Parfymhuset.se parfymhuset.se är bluff   71700  
Refillkit Skumrask   70933  
InkStation Skumrask   69857  
Rosmarys Choklad Rosmarys Choklad   69181  
Fina Liv Utmärkt Service   69631  
Spritovin.se Spritovin OBS Varning !! (3)  71512  
zmaka.se Var är mina varor som jag betalat för???!!! (1)  69297  
APO101 10 av 10!   68078  
nitrohead Väldigt nöjd!   67347  
ClaesEklund.se Utmärkt service   72006  
Spritovin.se Spritovin har kopplingar till tegalob (1)  74164  
Spritovin.se Spritovin har lurat mig utebliven leverans (2)  75822  
antiskallspecialisten Antiskallspecialisten   72585  
indisk kryddor Oseriöst! (1)  73864  
STORTMODE.se Tack för fin klänning   69518  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  76208  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   74137  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   72673  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   74172  
    << sida 5 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda