Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pooltime Bra butik   89181  
Spritovin.se Lurad på ordern från Tegalob   87015  
Slipskungen.se   86864  
TemNet Felaktig produktinformation (3)  86161  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore - REKOMMENDERAS INTE! (1)  81525  
Eriksdotter Kläder&Smycken JÄTTEMYSIGT   80485  
infosite Leverans & bemötande under all kritit!   81201  
Rockwear 55192498   74991  
Heart Line Store bara linedance (1)  68475  
Vinboden Vinboden   72696  
headcare Mindre än orderbekräfterlse (1)  71325  
Parfymhuset.se parfymhuset.se är bluff   70617  
Refillkit Skumrask   69830  
InkStation Skumrask   68770  
Rosmarys Choklad Rosmarys Choklad   68096  
Fina Liv Utmärkt Service   68552  
Spritovin.se Spritovin OBS Varning !! (3)  70478  
zmaka.se Var är mina varor som jag betalat för???!!! (1)  68321  
APO101 10 av 10!   67003  
nitrohead Väldigt nöjd!   66278  
ClaesEklund.se Utmärkt service   70933  
Spritovin.se Spritovin har kopplingar till tegalob (1)  73165  
Spritovin.se Spritovin har lurat mig utebliven leverans (2)  74801  
antiskallspecialisten Antiskallspecialisten   71519  
indisk kryddor Oseriöst! (1)  72792  
STORTMODE.se Tack för fin klänning   68509  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  75178  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   73081  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   71519  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   73051  
    << sida 5 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda