Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pooltime Bra butik   89178  
Spritovin.se Lurad på ordern från Tegalob   87012  
Slipskungen.se   86864  
TemNet Felaktig produktinformation (3)  86155  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore - REKOMMENDERAS INTE! (1)  81516  
Eriksdotter Kläder&Smycken JÄTTEMYSIGT   80479  
infosite Leverans & bemötande under all kritit!   81197  
Rockwear 55192498   74989  
Heart Line Store bara linedance (1)  68472  
Vinboden Vinboden   72693  
headcare Mindre än orderbekräfterlse (1)  71322  
Parfymhuset.se parfymhuset.se är bluff   70615  
Refillkit Skumrask   69827  
InkStation Skumrask   68764  
Rosmarys Choklad Rosmarys Choklad   68090  
Fina Liv Utmärkt Service   68551  
Spritovin.se Spritovin OBS Varning !! (3)  70475  
zmaka.se Var är mina varor som jag betalat för???!!! (1)  68315  
APO101 10 av 10!   67000  
nitrohead Väldigt nöjd!   66273  
ClaesEklund.se Utmärkt service   70930  
Spritovin.se Spritovin har kopplingar till tegalob (1)  73163  
Spritovin.se Spritovin har lurat mig utebliven leverans (2)  74799  
antiskallspecialisten Antiskallspecialisten   71517  
indisk kryddor Oseriöst! (1)  72788  
STORTMODE.se Tack för fin klänning   68503  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  75175  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   73081  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   71517  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   73049  
    << sida 5 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda