Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pooltime Bra butik   89885  
Spritovin.se Lurad på ordern från Tegalob   87691  
Slipskungen.se   87427  
TemNet Felaktig produktinformation (3)  86891  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore - REKOMMENDERAS INTE! (1)  82327  
Eriksdotter Kläder&Smycken JÄTTEMYSIGT   81232  
infosite Leverans & bemötande under all kritit!   81990  
Rockwear 55192498   75670  
Heart Line Store bara linedance (1)  69185  
Vinboden Vinboden   73366  
headcare Mindre än orderbekräfterlse (1)  72057  
Parfymhuset.se parfymhuset.se är bluff   71352  
Refillkit Skumrask   70588  
InkStation Skumrask   69528  
Rosmarys Choklad Rosmarys Choklad   68851  
Fina Liv Utmärkt Service   69294  
Spritovin.se Spritovin OBS Varning !! (3)  71150  
zmaka.se Var är mina varor som jag betalat för???!!! (1)  68961  
APO101 10 av 10!   67729  
nitrohead Väldigt nöjd!   67012  
ClaesEklund.se Utmärkt service   71661  
Spritovin.se Spritovin har kopplingar till tegalob (1)  73821  
Spritovin.se Spritovin har lurat mig utebliven leverans (2)  75464  
antiskallspecialisten Antiskallspecialisten   72244  
indisk kryddor Oseriöst! (1)  73531  
STORTMODE.se Tack för fin klänning   69186  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  75846  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   73793  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   72320  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   73828  
    << sida 5 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda