Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pooltime Bra butik   87986  
Spritovin.se Lurad på ordern från Tegalob   85795  
Slipskungen.se   86304  
TemNet Felaktig produktinformation (3)  85327  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore - REKOMMENDERAS INTE! (1)  80673  
Eriksdotter Kläder&Smycken JÄTTEMYSIGT   79641  
infosite Leverans & bemötande under all kritit!   80355  
Rockwear 55192498   74090  
Heart Line Store bara linedance (1)  67584  
Vinboden Vinboden   71792  
headcare Mindre än orderbekräfterlse (1)  70412  
Parfymhuset.se parfymhuset.se är bluff   69722  
Refillkit Skumrask   68914  
InkStation Skumrask   67873  
Rosmarys Choklad Rosmarys Choklad   67190  
Fina Liv Utmärkt Service   67653  
Spritovin.se Spritovin OBS Varning !! (3)  69597  
zmaka.se Var är mina varor som jag betalat för???!!! (1)  67423  
APO101 10 av 10!   66092  
nitrohead Väldigt nöjd!   65362  
ClaesEklund.se Utmärkt service   70026  
Spritovin.se Spritovin har kopplingar till tegalob (1)  72240  
Spritovin.se Spritovin har lurat mig utebliven leverans (2)  73874  
antiskallspecialisten Antiskallspecialisten   70646  
indisk kryddor Oseriöst! (1)  71926  
STORTMODE.se Tack för fin klänning   67601  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  74252  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   72159  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   70592  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   72189  
    << sida 5 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda