Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pooltime Bra butik   89640  
Spritovin.se Lurad på ordern från Tegalob   87402  
Slipskungen.se   87157  
TemNet Felaktig produktinformation (3)  86580  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore - REKOMMENDERAS INTE! (1)  81983  
Eriksdotter Kläder&Smycken JÄTTEMYSIGT   80906  
infosite Leverans & bemötande under all kritit!   81675  
Rockwear 55192498   75353  
Heart Line Store bara linedance (1)  68877  
Vinboden Vinboden   73053  
headcare Mindre än orderbekräfterlse (1)  71740  
Parfymhuset.se parfymhuset.se är bluff   71032  
Refillkit Skumrask   70274  
InkStation Skumrask   69213  
Rosmarys Choklad Rosmarys Choklad   68533  
Fina Liv Utmärkt Service   69015  
Spritovin.se Spritovin OBS Varning !! (3)  70877  
zmaka.se Var är mina varor som jag betalat för???!!! (1)  68691  
APO101 10 av 10!   67476  
nitrohead Väldigt nöjd!   66746  
ClaesEklund.se Utmärkt service   71411  
Spritovin.se Spritovin har kopplingar till tegalob (1)  73578  
Spritovin.se Spritovin har lurat mig utebliven leverans (2)  75207  
antiskallspecialisten Antiskallspecialisten   71994  
indisk kryddor Oseriöst! (1)  73263  
STORTMODE.se Tack för fin klänning   68916  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  75595  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   73531  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   72065  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   73511  
    << sida 5 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda