Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pooltime Bra butik   89695  
Spritovin.se Lurad på ordern från Tegalob   87454  
Slipskungen.se   87203  
TemNet Felaktig produktinformation (3)  86632  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore - REKOMMENDERAS INTE! (1)  82034  
Eriksdotter Kläder&Smycken JÄTTEMYSIGT   80956  
infosite Leverans & bemötande under all kritit!   81723  
Rockwear 55192498   75401  
Heart Line Store bara linedance (1)  68925  
Vinboden Vinboden   73168  
headcare Mindre än orderbekräfterlse (1)  71856  
Parfymhuset.se parfymhuset.se är bluff   71147  
Refillkit Skumrask   70369  
InkStation Skumrask   69305  
Rosmarys Choklad Rosmarys Choklad   68625  
Fina Liv Utmärkt Service   69088  
Spritovin.se Spritovin OBS Varning !! (3)  70940  
zmaka.se Var är mina varor som jag betalat för???!!! (1)  68737  
APO101 10 av 10!   67527  
nitrohead Väldigt nöjd!   66792  
ClaesEklund.se Utmärkt service   71460  
Spritovin.se Spritovin har kopplingar till tegalob (1)  73625  
Spritovin.se Spritovin har lurat mig utebliven leverans (2)  75258  
antiskallspecialisten Antiskallspecialisten   72040  
indisk kryddor Oseriöst! (1)  73311  
STORTMODE.se Tack för fin klänning   68965  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  75644  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   73579  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   72114  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   73629  
    << sida 5 (64) >>  
Läs inlägg                                    2015-05-19 11:40
infosite
leverans & bemötande under all kritit!
vi anser att infosite har brustit i sin kommunikation till oss som kund. det kan inte vara acceptabelt att det skall ta 28 arbetsdagar från lagd beställning (42 kalenderdagar) samt att det är vi som kund som fått "jaga" vid flertalet tillfällen för att påskynda hanteringen. detta trots att vi vid samtliga tillfällen blivit lovade att de skall återkomma "om en stund". kompensation genom montering av däcken på fälg (endast del av kostnaden då de levererade däcken var billigare än de som vi beställt från början) samt sedan inköp av nya hjulmuttrar, pga deras mekaniker förstörde befintliga, känns väldigt futtigt. infosite ger anledningen av högsäsong och att de inte hinner med under dessa perioder som orsak till hur de har behandlat oss! infosites vd anser att de har hanterat ärendet godtagbart och med en bra kompensation! vi ångrar vårt val att handla lokalt.
vi kommer inte att använda oss av infosite igen eller rekommendera infosite vidare till andra!

/Linda