Slutet gott, allting gott....
Denna webbplats togs bort den 24 juni 2020.
Bästa kund

Det är med sorg i hjärtat som vi måste meddela att äventyret har tagit slut för vår älskade svenska marknad. Vi kommer inte längre att kunna fortsätta att leverera våra skor, väskor eller kläder till dig, något vi är väldigt ledsna för.

Vi vill tacka dig för den roll du spelat under denna minnesvärda resa. Vårt team kan fortfarande svara på frågor och vi garanterar hjälp med dina beställningar, returer och andra frågor.

Nedan hittar du en sektion med Vanliga Frågor, men om du inte hittar svaren där kan du alltid kontakta vår kundtjänst!

Det var kul att lära känna dig!
TUSEN TACK för allt.
Sarenza-teamet

Vanliga frågor

Varför stänger vi vår hemsida?

Pågrund av påverkan av världssituationen har vi beslutat att stänga ner Sarenza.se den 24 juni.

Vår hemsida och kundernas konton kommer inte längre att vara tillgängliga.

Jag köpte en produkt innan webbplatsen stängdes, när får jag min beställning?

Du kommer att få din beställning enligt tidsramen för det leveransbud du har valt.

Tveka inte att konsultera din spårningsinformation från din beställning, som du har mottagit via e-post när ditt paket skickades.

Kan jag returnera en beställning?

Ja, för retur med återbetalning efter 24 juni måste du kontakta kundservice via e-post.

Returer mot återbetalning kommer att accepteras inom 30 dagar efter mottagandet av beställningen, i enlighet med våra villkor.

Men om du vill göra ett byte är det inte möjligt från den 17 juni.

Kan jag få åtkomst till mitt konto?

Efter den 24 juni kommer du inte automatiskt kunna komma åt historiken av dina beställningar på vår webbplats Sarenza.se.

All personlig information som kommuniceras skyddas och lagras i vår kunddatabas för Sarenza.

Från den 24 juni måste alla begäranden om tillgång till dina personliga uppgifter att skickas till vår adress: dpo-sarenza@sarenza.se för att utöva din rätt.

Kan jag använda min värdecheck eller rabattkod?

Nej. Det sista datumet var till och med den 24 juni. Efter detta datum är koden förlorad.

Dom kommer inte att återbetalas och kommer inte att kunna konverteras till en annan gruppwebbplats.

Men vi försäkrar er, leverans- och leveransvillkoren förblir oförändrade, spårning av din paket måste göras via länken till transportören.

ANDRA FRÅGOR?
Kontakta vår kundtjänst
kundtjanst@sarenza.se
ANDRA FRÅGOR?
Kontakta vår kundtjänst
kundtjanst@sarenza.se