Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Make me smile Väldigt nöjd!   290391  
Live it Upplevelse Presenter liveit är riktiga bedragare   282642  
TemNet Bra Service   282797  
elnu.se Fake butik   306457  
Eriksdotter Kläder&Smycken Lantligt och fint   282179  
TemNet Utmärkt Service   275785  
pooltime Bra butik   271337  
Slipskungen.se   276772  
TemNet Felaktig produktinformation (3)  276035  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore - REKOMMENDERAS INTE! (1)  271408  
Eriksdotter Kläder&Smycken JÄTTEMYSIGT   266279  
infosite Leverans & bemötande under all kritit!   261872  
Heart Line Store bara linedance (1)  235895  
headcare Mindre än orderbekräfterlse (1)  254866  
Parfymhuset.se parfymhuset.se är bluff   246735  
InkStation Skumrask   267182  
Rosmarys Choklad Rosmarys Choklad   258379  
Fina Liv Utmärkt Service   258229  
zmaka.se Var är mina varor som jag betalat för???!!! (1)  244804  
APO101 10 av 10!   248325  
nitrohead Väldigt nöjd!   248328  
ClaesEklund.se Utmärkt service   246081  
antiskallspecialisten Antiskallspecialisten   244090  
STORTMODE.se Tack för fin klänning   238218  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  278002  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   252209  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   243345  
Chokladbudet chokladbuden   227481  
Make me smile Doft i garderob (1)  241759  
Make me smile Perfekt (1)  230897  
    << sida 4 (46) >>  
Läs inlägg                                    2006-02-16 01:49
Vackerkonst.se
dåligt
tråkig webdesign inte proffsigt!

//Peter
Läs inlägg                                    2006-02-16 07:18
Vackerkonst.se
ang: dåligt
är väll inget fel på den, klart över medel webbutiksdesignen..

/Anna
Läs inlägg                                    2006-02-17 00:40
Vackerkonst.se
ang: dåligt
jag tycker det ser rätt stilrent ut i första anblick.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-03 13:32
Vackerkonst.se
ang: dåligt
håller med greger, det ser ju helt ok ut.

/Martin