Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Crystal Memories Trevliga killar!   135458  
clazzyfashion Blåsare! (3)  129759  
Ny sortering på hittabutik.se   123200  
xajon Hjälmköp   119308  
Bynor Billig värmepumpsbutik   122314  
Bodegashop.com Snabb och service :-)   129203  
ciggtorget (1)  125522  
Läder & Järn Namnsmycken   123262  
zmaka.se Smidig beställning och bra hemsida!!!!   100986  
zmaka.se Håller vad de lovar! Kaffe ,The ,Kryddor mm   118517  
Bodegashop.com Fraktbolag   117378  
yvonneryding.com HANDLA PÅ FLYGET!   126023  
Caravan AB bemötande   125460  
ciggtorget (3)  123854  
Fredashop BÄST!!!   130431  
Wilma & Morris Rekommenderar ytterplaggen från W & M   124337  
Racketshopen com Mycket nöjd!   128317  
BARESSO De har sällan produkter på lager :(   115297  
Spastugan.se Toppen!   127398  
northsport.se Hittar inga klättringsgrejer!   111044  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   133941  
Halebop Dyrt att surfa utomlands   132303  
Bodegashop.com Bluff och båg (5)  131890  
euroClinix Leverans   124514  
Tradera En räddare i nöden!   126309  
Busbjörnen Sjukt snabb leverans   138556  
Fönster Fixaren snabb leverans   125466  
zmaka.se Bakgrund (1)  124895  
Hygienshoppen Bra butik   119486  
scandinavianstuff.com Nostalgi   125109  
    << sida 14 (46) >>  
Läs inlägg                                    2006-03-27 16:59
zmaka.se
bedrövligt...
betalade kryddorna jag beställde i förskott den 17/2-06 men har fortfarande inte fått några kryddor...
första sändningen ska tydligen ha försvunnit i posten och den andra gången jag skulle få nya kryddor så har det gått 10 dagar men fortfarande ingenting...
skandallöst !!!
varning !!!
bedragare...????

/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-27 17:20
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det var inte bra att ni inte fått era varor som ni beställt och betalat. vi har skickat 2 paket till er och sanolikheten att båda ska försvinna på posten hoppas jag ni förstår är minimal så då är ju frågan var dessa leveranser tagit vägen? är det så att vi har slarvat och inte kollat upp adressen riktigt? då var har haft en kraftig ökning på antalet beställningar från noll till flera tusen på bara några månader ska vi erkänna att det har varit lite osmidighet både här och där. men nu åter till problemet det ska lösas och är det så att ni vill ha era pengar tillbaka inga problem har ni andra förslag så självklart är vi öppna för att ni som kund ska vara nöjd.

/www.svampbutiken.com/Ansvarig Patrik Zethlafors
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:05
zmaka.se
ingen bedrägare
att offentligt kalla någon för bedrägare bara för att paketen har försvunnit är en ganska häftig påstående som mån även när man är arg ska vara försiktig med.
som det verkar försöker patrik reda ut det hela och det skulle inte någon bedrägare göra eller hur?
fel finns för att göras, och de allra flesta av hans kunder verkar ju vara nöjd.


/Christoph
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:35
zmaka.se
stark anklagelse tycker jag...
håller med föregående talare... tycker också det är en stark anklagelse att kalla någon bedragare...

har själv beställt produkter från sidan och är mycket nöjd, vilket de flesta andra också verkar vara. finns ju massor av positiva referenser ser jag nedan...

/Vickan
Läs inlägg                                    2006-03-29 17:26
zmaka.se
ang: bedrövligt...
ja, vad ska man säga. går det bra för en handlare så finns det alltid tusen avundsjuka personer som vill smutskasta företaget på ett eller annat sätt. men däremot så tycker jag att svampbutiken har skött bemötandet gentemot allmänheten på ett föredömligt sätt.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 16:52
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det spelar ingen roll vad ni säger för det är så som jag känner mig...
jag har nu fått tillbaka mina pengar från svampbutiken och det tackar jag för.


/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-30 18:41
zmaka.se
ang: bedrövligt...
vad bra, hoppas svambutikens kryddor smakade bra då. gratis brukar som bekant vara gott.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 21:31
zmaka.se
ang: bedrövligt...
nä greger, nu får du ger dig

/chris