Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Barngrottan Barnkläder Snabbt svar [=D>] (1)  115081  
Délices de France Mat (3)  111980  
Juvelbolaget Bästa shoppingen   109833  
butik21 Riktigt riktigt bra service!   116863  
TRUE METAL MERCH Inga varor trots förskottsbetalning, svarar inte. (2)  121885  
Maisstore Bra kundservice   120936  
waxdog Justa priser   104286  
butik21 Beställning av stödstrumpor.   109681  
butik21 Stödstrumpor   112122  
Kontors24.se Bra butik   108080  
vuxenshoppen.se Mycket bra   114742  
butik21 Shoppa i butik21   122408  
butik21 Bra urval,snabb leverans ,fantastisk kundservice   124047  
butik21 Service och leveranstid toppen!   115308  
kontorsproffset.se handlat!   111749  
FontShop.se Custom Fonts   110370  
Nyhet på hittabutik.se   101632  
Neckwear.se mini paraply   112645  
Parfymhuset.se billiga kopior (1)  113610  
Anicare.se har inget i lager!   102693  
Humidorer Fri frakt och snabb levereans, skitbra!   110594  
vuxenshoppen.se Snabb leverans   115183  
butik21 Super fast delivery and good socks   118010  
butik21 Snabb leverans och bra stödstrumpor   112628  
vuxenshoppen.se Bra service   117493  
Neckwear.se 10% på snygga slipsar!   109217  
ski dad Billiga skidor   122923  
rbsportline Har inget i lager! (1)  135339  
butik21 As usual the service is faster   107993  
Neckwear.se Snabba leveranser!   123268  
    << sida 17 (46) >>  
Läs inlägg                                    2006-03-27 16:59
zmaka.se
bedrövligt...
betalade kryddorna jag beställde i förskott den 17/2-06 men har fortfarande inte fått några kryddor...
första sändningen ska tydligen ha försvunnit i posten och den andra gången jag skulle få nya kryddor så har det gått 10 dagar men fortfarande ingenting...
skandallöst !!!
varning !!!
bedragare...????

/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-27 17:20
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det var inte bra att ni inte fått era varor som ni beställt och betalat. vi har skickat 2 paket till er och sanolikheten att båda ska försvinna på posten hoppas jag ni förstår är minimal så då är ju frågan var dessa leveranser tagit vägen? är det så att vi har slarvat och inte kollat upp adressen riktigt? då var har haft en kraftig ökning på antalet beställningar från noll till flera tusen på bara några månader ska vi erkänna att det har varit lite osmidighet både här och där. men nu åter till problemet det ska lösas och är det så att ni vill ha era pengar tillbaka inga problem har ni andra förslag så självklart är vi öppna för att ni som kund ska vara nöjd.

/www.svampbutiken.com/Ansvarig Patrik Zethlafors
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:05
zmaka.se
ingen bedrägare
att offentligt kalla någon för bedrägare bara för att paketen har försvunnit är en ganska häftig påstående som mån även när man är arg ska vara försiktig med.
som det verkar försöker patrik reda ut det hela och det skulle inte någon bedrägare göra eller hur?
fel finns för att göras, och de allra flesta av hans kunder verkar ju vara nöjd.


/Christoph
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:35
zmaka.se
stark anklagelse tycker jag...
håller med föregående talare... tycker också det är en stark anklagelse att kalla någon bedragare...

har själv beställt produkter från sidan och är mycket nöjd, vilket de flesta andra också verkar vara. finns ju massor av positiva referenser ser jag nedan...

/Vickan
Läs inlägg                                    2006-03-29 17:26
zmaka.se
ang: bedrövligt...
ja, vad ska man säga. går det bra för en handlare så finns det alltid tusen avundsjuka personer som vill smutskasta företaget på ett eller annat sätt. men däremot så tycker jag att svampbutiken har skött bemötandet gentemot allmänheten på ett föredömligt sätt.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 16:52
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det spelar ingen roll vad ni säger för det är så som jag känner mig...
jag har nu fått tillbaka mina pengar från svampbutiken och det tackar jag för.


/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-30 18:41
zmaka.se
ang: bedrövligt...
vad bra, hoppas svambutikens kryddor smakade bra då. gratis brukar som bekant vara gott.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 21:31
zmaka.se
ang: bedrövligt...
nä greger, nu får du ger dig

/chris