Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Butik21   118452  
butik21 Mer än godkänt   114061  
Chokladpralin.se SUPERservice   113862  
usa bildelar bra service   112810  
butik21 Bäst butik av de jag har provat   110172  
helihak heja gunilla   108921  
E&E Glasses !   89294  
butik21 Fantastic Service   110023  
Creations by Lis Älskad!   97894  
butik21 Gravidgördel-service +, produkt -   96167  
vuxenshoppen.se Bra butik! Jag är nöjd![:)]   101889  
Textilonnet.se Håller inte vad de lovar!   111795  
butik21 Underbar service, sköna strumpor!   98590  
butik21 Fullt Godkänt   105644  
ski dad Grymt nöjd!!   113982  
butik21 butik21   102340  
butik21 Snygga stödstrumpor snabb leverans   109815  
Rockflame.com DeathStar   100757  
mattconcept Väldigt Bra service!   106250  
lilla pärlan Trevlig   128208  
Spastugan.se Spastugan levererar snabbt   115976  
butik21 Utmärkt service = Nöjd kund   115595  
TOPLADY.SE Sexiga underkläder   97808  
butik21 Jättebra   95656  
butik21 Stödstrumpor   115596  
PY Hobby Kanonbutik   110136  
PY Hobby superbra!!   108701  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Varning för Etrendstore! (1)  103394  
Elektronikgruvan Tips   102911  
Mekonomen AB Avsaknad av service (1)  111234  
    << sida 18 (46) >>  
Läs inlägg                                    2006-03-27 16:59
zmaka.se
bedrövligt...
betalade kryddorna jag beställde i förskott den 17/2-06 men har fortfarande inte fått några kryddor...
första sändningen ska tydligen ha försvunnit i posten och den andra gången jag skulle få nya kryddor så har det gått 10 dagar men fortfarande ingenting...
skandallöst !!!
varning !!!
bedragare...????

/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-27 17:20
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det var inte bra att ni inte fått era varor som ni beställt och betalat. vi har skickat 2 paket till er och sanolikheten att båda ska försvinna på posten hoppas jag ni förstår är minimal så då är ju frågan var dessa leveranser tagit vägen? är det så att vi har slarvat och inte kollat upp adressen riktigt? då var har haft en kraftig ökning på antalet beställningar från noll till flera tusen på bara några månader ska vi erkänna att det har varit lite osmidighet både här och där. men nu åter till problemet det ska lösas och är det så att ni vill ha era pengar tillbaka inga problem har ni andra förslag så självklart är vi öppna för att ni som kund ska vara nöjd.

/www.svampbutiken.com/Ansvarig Patrik Zethlafors
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:05
zmaka.se
ingen bedrägare
att offentligt kalla någon för bedrägare bara för att paketen har försvunnit är en ganska häftig påstående som mån även när man är arg ska vara försiktig med.
som det verkar försöker patrik reda ut det hela och det skulle inte någon bedrägare göra eller hur?
fel finns för att göras, och de allra flesta av hans kunder verkar ju vara nöjd.


/Christoph
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:35
zmaka.se
stark anklagelse tycker jag...
håller med föregående talare... tycker också det är en stark anklagelse att kalla någon bedragare...

har själv beställt produkter från sidan och är mycket nöjd, vilket de flesta andra också verkar vara. finns ju massor av positiva referenser ser jag nedan...

/Vickan
Läs inlägg                                    2006-03-29 17:26
zmaka.se
ang: bedrövligt...
ja, vad ska man säga. går det bra för en handlare så finns det alltid tusen avundsjuka personer som vill smutskasta företaget på ett eller annat sätt. men däremot så tycker jag att svampbutiken har skött bemötandet gentemot allmänheten på ett föredömligt sätt.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 16:52
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det spelar ingen roll vad ni säger för det är så som jag känner mig...
jag har nu fått tillbaka mina pengar från svampbutiken och det tackar jag för.


/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-30 18:41
zmaka.se
ang: bedrövligt...
vad bra, hoppas svambutikens kryddor smakade bra då. gratis brukar som bekant vara gott.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 21:31
zmaka.se
ang: bedrövligt...
nä greger, nu får du ger dig

/chris