Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Snusbolaget.se Bra butik med snus! (1)  99835  
bonamatbutiken.se Bonamatbutiken.se   101967  
procore Bra service & utbud (1)  109321  
butik21 butik21   106842  
zmaka.se Bra service & utbud   101093  
Ergohuset Tack (2)  102165  
Ergohuset Stor kunskap   101905  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   103585  
bilradiohuset.se Toppen!!!   100637  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  104334  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  98542  
djurshopen dåligt upplägg (3)  103367  
MartinsColor.com Jättenöjd!   94210  
butik21 Stödstrumpor   104299  
Butik Stylish Mycket bra service!   99904  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   105393  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   93255  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  97974  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   102723  
butik21 stödstrumpor   85461  
Nu är tävlingen avgjord   98660  
Kontors24.se Nöjd kund   104391  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   96796  
butik21 +++++   101395  
Spastugan.se Snabbt och bra!   94326  
butik21 Stödstrumpor   97976  
Spelexperten.com Bra utbud,   90480  
butik21 *   114058  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter hummerbil (5)  102612  
Fiskehörnan Snabb leverans   102908  
    << sida 21 (46) >>  
Läs inlägg                                    2006-03-27 16:59
zmaka.se
bedrövligt...
betalade kryddorna jag beställde i förskott den 17/2-06 men har fortfarande inte fått några kryddor...
första sändningen ska tydligen ha försvunnit i posten och den andra gången jag skulle få nya kryddor så har det gått 10 dagar men fortfarande ingenting...
skandallöst !!!
varning !!!
bedragare...????

/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-27 17:20
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det var inte bra att ni inte fått era varor som ni beställt och betalat. vi har skickat 2 paket till er och sanolikheten att båda ska försvinna på posten hoppas jag ni förstår är minimal så då är ju frågan var dessa leveranser tagit vägen? är det så att vi har slarvat och inte kollat upp adressen riktigt? då var har haft en kraftig ökning på antalet beställningar från noll till flera tusen på bara några månader ska vi erkänna att det har varit lite osmidighet både här och där. men nu åter till problemet det ska lösas och är det så att ni vill ha era pengar tillbaka inga problem har ni andra förslag så självklart är vi öppna för att ni som kund ska vara nöjd.

/www.svampbutiken.com/Ansvarig Patrik Zethlafors
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:05
zmaka.se
ingen bedrägare
att offentligt kalla någon för bedrägare bara för att paketen har försvunnit är en ganska häftig påstående som mån även när man är arg ska vara försiktig med.
som det verkar försöker patrik reda ut det hela och det skulle inte någon bedrägare göra eller hur?
fel finns för att göras, och de allra flesta av hans kunder verkar ju vara nöjd.


/Christoph
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:35
zmaka.se
stark anklagelse tycker jag...
håller med föregående talare... tycker också det är en stark anklagelse att kalla någon bedragare...

har själv beställt produkter från sidan och är mycket nöjd, vilket de flesta andra också verkar vara. finns ju massor av positiva referenser ser jag nedan...

/Vickan
Läs inlägg                                    2006-03-29 17:26
zmaka.se
ang: bedrövligt...
ja, vad ska man säga. går det bra för en handlare så finns det alltid tusen avundsjuka personer som vill smutskasta företaget på ett eller annat sätt. men däremot så tycker jag att svampbutiken har skött bemötandet gentemot allmänheten på ett föredömligt sätt.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 16:52
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det spelar ingen roll vad ni säger för det är så som jag känner mig...
jag har nu fått tillbaka mina pengar från svampbutiken och det tackar jag för.


/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-30 18:41
zmaka.se
ang: bedrövligt...
vad bra, hoppas svambutikens kryddor smakade bra då. gratis brukar som bekant vara gott.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 21:31
zmaka.se
ang: bedrövligt...
nä greger, nu får du ger dig

/chris