Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Mycket nöjd   101951  
butik21 Bra   97567  
PY Hobby helnöjd (1)  101013  
ExtremeFood Nöjd som fan!   104246  
clazzyfashion CLAZZYFASHION (2)  95361  
Milq.se Rekommenderas +++++++++ (1)  104899  
Fiskehörnan Otrolig service   105926  
Snusbolaget.se Tack för underbara julklappar!   103824  
Handlavin.se Bra viner   99295  
Hogia Small Office AB Varning för uppgradering/köp av Hogia Small Office 2009.2 (2)  101891  
butik21 snabba! cool! (1)  85483  
butik21 Snabba   110505  
Maria Nyckelpiga Hedervärt!   94305  
butik21 Utmärkt   102435  
Creations by Lis Rekomenderas   101917  
DamButiken Tack Dambutiken   99141  
midilagret midilagret säljer midifiler utan att ha rättigheter   103788  
butik21 Otroligt bra service!   95771  
rbsportline Klart bästa racketbutiken i Sverige! (1)  102177  
lyko.se hårvård mm   98337  
Minimundus Bästa butiken på nätet   100878  
Tengo Sport Den bästa tennisshop i Sverige (2)  110239  
Honey Grey Pure Cashmere Grymt snygga paket   98383  
butik21 Toppen   109311  
Radiostyrda-modeller.se Helt ok!   105872  
noshame bara bra   104074  
butik21 kvalitet? (2)  111593  
Juvelbolaget dyrt   103965  
Snusbolaget.se Odens, gott och sjukt bra pris (1)  96003  
butik21 toppenservice   106146  
    << sida 22 (46) >>  
Läs inlägg                                    2006-03-27 16:59
zmaka.se
bedrövligt...
betalade kryddorna jag beställde i förskott den 17/2-06 men har fortfarande inte fått några kryddor...
första sändningen ska tydligen ha försvunnit i posten och den andra gången jag skulle få nya kryddor så har det gått 10 dagar men fortfarande ingenting...
skandallöst !!!
varning !!!
bedragare...????

/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-27 17:20
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det var inte bra att ni inte fått era varor som ni beställt och betalat. vi har skickat 2 paket till er och sanolikheten att båda ska försvinna på posten hoppas jag ni förstår är minimal så då är ju frågan var dessa leveranser tagit vägen? är det så att vi har slarvat och inte kollat upp adressen riktigt? då var har haft en kraftig ökning på antalet beställningar från noll till flera tusen på bara några månader ska vi erkänna att det har varit lite osmidighet både här och där. men nu åter till problemet det ska lösas och är det så att ni vill ha era pengar tillbaka inga problem har ni andra förslag så självklart är vi öppna för att ni som kund ska vara nöjd.

/www.svampbutiken.com/Ansvarig Patrik Zethlafors
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:05
zmaka.se
ingen bedrägare
att offentligt kalla någon för bedrägare bara för att paketen har försvunnit är en ganska häftig påstående som mån även när man är arg ska vara försiktig med.
som det verkar försöker patrik reda ut det hela och det skulle inte någon bedrägare göra eller hur?
fel finns för att göras, och de allra flesta av hans kunder verkar ju vara nöjd.


/Christoph
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:35
zmaka.se
stark anklagelse tycker jag...
håller med föregående talare... tycker också det är en stark anklagelse att kalla någon bedragare...

har själv beställt produkter från sidan och är mycket nöjd, vilket de flesta andra också verkar vara. finns ju massor av positiva referenser ser jag nedan...

/Vickan
Läs inlägg                                    2006-03-29 17:26
zmaka.se
ang: bedrövligt...
ja, vad ska man säga. går det bra för en handlare så finns det alltid tusen avundsjuka personer som vill smutskasta företaget på ett eller annat sätt. men däremot så tycker jag att svampbutiken har skött bemötandet gentemot allmänheten på ett föredömligt sätt.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 16:52
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det spelar ingen roll vad ni säger för det är så som jag känner mig...
jag har nu fått tillbaka mina pengar från svampbutiken och det tackar jag för.


/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-30 18:41
zmaka.se
ang: bedrövligt...
vad bra, hoppas svambutikens kryddor smakade bra då. gratis brukar som bekant vara gott.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 21:31
zmaka.se
ang: bedrövligt...
nä greger, nu får du ger dig

/chris