Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
provrummet Helnöjd   93213  
kontorex Super +++++   103419  
ecoloco Proffsig service   101203  
IT-Körskolan POLID ANMÄLLA   84415  
wallinsfiske KANONNÖJD!   96402  
Barn och babyshop - Swedishplate Jätte nöjd   98251  
artistbutiken artistbutiken.se   104405  
BilligtVVS.se Dette kan jeg anbefale!   103180  
Cicograf www.cicograf.se   85589  
Cicograf Fantastiska produkter   104183  
Heelicious - Sexiga skor Var?   116418  
Maria Nyckelpiga Suveränt bra!   106598  
MyHavtorn Fantastiska produkter   86907  
trend4you Kula grejer   109581  
streetlab snowboard (1)  97516  
SMSGULD.se smsguld   102916  
RealCar Scandinavia AB Kolfiber / Glasfiber Jobb   100059  
nim Helnöjd :)   102665  
Nordic Ice ismaskiner   83367  
Spelexperten.com Nöjd   107084  
Satchmos Hund & Katt Ingen kundkänsla   100650  
Dunken.se Snabba leveranser   101054  
Kinabutik Kinabutik.se så djävla schyssta asso!!!   100669  
Alienbase kanonservice   103714  
NOG OM CIGARETTBUTIKEN (4)  95124  
kidsbutik Trevligt, snabbt och FINT!   100922  
Lifestylesport fina båtar   83429  
Väskan.com Service som den borde vara   106865  
Parfym.se Fundering (2)  88249  
Hemmakocken.nu Bra å proffsigt...   108116  
    << sida 27 (46) >>  
Läs inlägg                                    2006-03-27 16:59
zmaka.se
bedrövligt...
betalade kryddorna jag beställde i förskott den 17/2-06 men har fortfarande inte fått några kryddor...
första sändningen ska tydligen ha försvunnit i posten och den andra gången jag skulle få nya kryddor så har det gått 10 dagar men fortfarande ingenting...
skandallöst !!!
varning !!!
bedragare...????

/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-27 17:20
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det var inte bra att ni inte fått era varor som ni beställt och betalat. vi har skickat 2 paket till er och sanolikheten att båda ska försvinna på posten hoppas jag ni förstår är minimal så då är ju frågan var dessa leveranser tagit vägen? är det så att vi har slarvat och inte kollat upp adressen riktigt? då var har haft en kraftig ökning på antalet beställningar från noll till flera tusen på bara några månader ska vi erkänna att det har varit lite osmidighet både här och där. men nu åter till problemet det ska lösas och är det så att ni vill ha era pengar tillbaka inga problem har ni andra förslag så självklart är vi öppna för att ni som kund ska vara nöjd.

/www.svampbutiken.com/Ansvarig Patrik Zethlafors
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:05
zmaka.se
ingen bedrägare
att offentligt kalla någon för bedrägare bara för att paketen har försvunnit är en ganska häftig påstående som mån även när man är arg ska vara försiktig med.
som det verkar försöker patrik reda ut det hela och det skulle inte någon bedrägare göra eller hur?
fel finns för att göras, och de allra flesta av hans kunder verkar ju vara nöjd.


/Christoph
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:35
zmaka.se
stark anklagelse tycker jag...
håller med föregående talare... tycker också det är en stark anklagelse att kalla någon bedragare...

har själv beställt produkter från sidan och är mycket nöjd, vilket de flesta andra också verkar vara. finns ju massor av positiva referenser ser jag nedan...

/Vickan
Läs inlägg                                    2006-03-29 17:26
zmaka.se
ang: bedrövligt...
ja, vad ska man säga. går det bra för en handlare så finns det alltid tusen avundsjuka personer som vill smutskasta företaget på ett eller annat sätt. men däremot så tycker jag att svampbutiken har skött bemötandet gentemot allmänheten på ett föredömligt sätt.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 16:52
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det spelar ingen roll vad ni säger för det är så som jag känner mig...
jag har nu fått tillbaka mina pengar från svampbutiken och det tackar jag för.


/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-30 18:41
zmaka.se
ang: bedrövligt...
vad bra, hoppas svambutikens kryddor smakade bra då. gratis brukar som bekant vara gott.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 21:31
zmaka.se
ang: bedrövligt...
nä greger, nu får du ger dig

/chris