Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
us webbutik Se upp   98509  
rbsportline Grymt stort sortiment! (1)  101245  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Kamera   112729  
Clean Cut Design Tummen upp!   94996  
frozza.se God service hos Frozza.se   100462  
pwss Rekommenderas varmt   92025  
frozza.se Frozza.se FÅR MVG AV MIG (1)  95832  
Lyckogram Personligt och prisvärt   110721  
HR-Marin Båttillbehör Snabb leverans   104106  
xpmedia Varning f "Bön som förändrar" av Colin Dye,   102817  
Cicograf namnskyltar   106748  
Cicograf Cicograf   86005  
Amorina Boutique Supernöjd   85185  
En mer personlig presentation av din webbutik   99638  
MadDog MadDog (1)  96083  
IT-Körskolan Bedrägeri   96234  
Café ett Kanon   97778  
Flora Linnea Rosor via nätet   97490  
Lyckas med mat Snabbt och smidigt   95741  
Anysuit International Katastrofalt! (1)  97458  
Nyhet för butiksägare   91923  
zmaka.se Snabba   97350  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Skön site med roliga prylar.   95728  
Cigarettbutiken vs tobakshandlarn (1)  92213  
KLOCKOR.NU Bra!   81955  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabba, servicevänliga, bra grejor   97897  
Martinshop Bra och seriös butik   96595  
Anysuit International Perfekt   94963  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt!   97117  
frozza.se SÅ SNYGGA SMYCKEN (1)  99133  
    << sida 29 (46) >>  
Läs inlägg                                    2006-03-27 16:59
zmaka.se
bedrövligt...
betalade kryddorna jag beställde i förskott den 17/2-06 men har fortfarande inte fått några kryddor...
första sändningen ska tydligen ha försvunnit i posten och den andra gången jag skulle få nya kryddor så har det gått 10 dagar men fortfarande ingenting...
skandallöst !!!
varning !!!
bedragare...????

/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-27 17:20
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det var inte bra att ni inte fått era varor som ni beställt och betalat. vi har skickat 2 paket till er och sanolikheten att båda ska försvinna på posten hoppas jag ni förstår är minimal så då är ju frågan var dessa leveranser tagit vägen? är det så att vi har slarvat och inte kollat upp adressen riktigt? då var har haft en kraftig ökning på antalet beställningar från noll till flera tusen på bara några månader ska vi erkänna att det har varit lite osmidighet både här och där. men nu åter till problemet det ska lösas och är det så att ni vill ha era pengar tillbaka inga problem har ni andra förslag så självklart är vi öppna för att ni som kund ska vara nöjd.

/www.svampbutiken.com/Ansvarig Patrik Zethlafors
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:05
zmaka.se
ingen bedrägare
att offentligt kalla någon för bedrägare bara för att paketen har försvunnit är en ganska häftig påstående som mån även när man är arg ska vara försiktig med.
som det verkar försöker patrik reda ut det hela och det skulle inte någon bedrägare göra eller hur?
fel finns för att göras, och de allra flesta av hans kunder verkar ju vara nöjd.


/Christoph
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:35
zmaka.se
stark anklagelse tycker jag...
håller med föregående talare... tycker också det är en stark anklagelse att kalla någon bedragare...

har själv beställt produkter från sidan och är mycket nöjd, vilket de flesta andra också verkar vara. finns ju massor av positiva referenser ser jag nedan...

/Vickan
Läs inlägg                                    2006-03-29 17:26
zmaka.se
ang: bedrövligt...
ja, vad ska man säga. går det bra för en handlare så finns det alltid tusen avundsjuka personer som vill smutskasta företaget på ett eller annat sätt. men däremot så tycker jag att svampbutiken har skött bemötandet gentemot allmänheten på ett föredömligt sätt.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 16:52
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det spelar ingen roll vad ni säger för det är så som jag känner mig...
jag har nu fått tillbaka mina pengar från svampbutiken och det tackar jag för.


/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-30 18:41
zmaka.se
ang: bedrövligt...
vad bra, hoppas svambutikens kryddor smakade bra då. gratis brukar som bekant vara gott.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 21:31
zmaka.se
ang: bedrövligt...
nä greger, nu får du ger dig

/chris