Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kristinas Scrapbooking Otroligt mycket produkter (1)  330744  
intimleksaker Rekommenderar (1)  308075  
Ecigg City Nu finns vi i Sundbyberg   310285  
Comedown.se - Drogtester på nätet. Nöjd   316954  
Xtreme365 AB Lurad på pengar:/   339874  
MissyDress Retur   326726  
Rockflame.com Ny Ägare sen 2 år tillbaka   302595  
Keller Sports Dålig leverans och kundservice   331977  
lotuseco Bästa butiken med ekologiska kläder   331064  
elnu.se Lurad   330608  
Butik Täppan Trevlig butik   340506  
Make me smile Toppen (1)  342368  
Butik Täppan Hittade det jag sökte (1)  316677  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Mycket, mycket bra service (1)  308040  
elnu.se Fungerat bra tidigare   320431  
Aktiv syn Räddade min syn med Klarin Perfekt   318245  
RA slöjd Fantastikt!   311667  
Make me smile Underbara dofter utan nysningar!   311754  
24MX.se Okunnig personal   298719  
Karlströms motor Bra service   292135  
Hc Design Shop Bra service   289770  
scandinavianstuff.com Utmärkt!!   287513  
happery.com Lurad   294736  
Xtreme365 AB Lurad   280891  
Power Toys AB lurenderier (1)  284257  
Bodegashop.com transaver   277783  
Bodegashop.com transaver   285646  
Bodegashop.com retur pengar   283853  
johansport.com Träningsprodukter   284816  
TemNet Jätte snabb leverans, bra service!!!   283018  
    << sida 3 (46) >>  
Läs inlägg                                    2006-03-27 16:59
zmaka.se
bedrövligt...
betalade kryddorna jag beställde i förskott den 17/2-06 men har fortfarande inte fått några kryddor...
första sändningen ska tydligen ha försvunnit i posten och den andra gången jag skulle få nya kryddor så har det gått 10 dagar men fortfarande ingenting...
skandallöst !!!
varning !!!
bedragare...????

/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-27 17:20
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det var inte bra att ni inte fått era varor som ni beställt och betalat. vi har skickat 2 paket till er och sanolikheten att båda ska försvinna på posten hoppas jag ni förstår är minimal så då är ju frågan var dessa leveranser tagit vägen? är det så att vi har slarvat och inte kollat upp adressen riktigt? då var har haft en kraftig ökning på antalet beställningar från noll till flera tusen på bara några månader ska vi erkänna att det har varit lite osmidighet både här och där. men nu åter till problemet det ska lösas och är det så att ni vill ha era pengar tillbaka inga problem har ni andra förslag så självklart är vi öppna för att ni som kund ska vara nöjd.

/www.svampbutiken.com/Ansvarig Patrik Zethlafors
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:05
zmaka.se
ingen bedrägare
att offentligt kalla någon för bedrägare bara för att paketen har försvunnit är en ganska häftig påstående som mån även när man är arg ska vara försiktig med.
som det verkar försöker patrik reda ut det hela och det skulle inte någon bedrägare göra eller hur?
fel finns för att göras, och de allra flesta av hans kunder verkar ju vara nöjd.


/Christoph
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:35
zmaka.se
stark anklagelse tycker jag...
håller med föregående talare... tycker också det är en stark anklagelse att kalla någon bedragare...

har själv beställt produkter från sidan och är mycket nöjd, vilket de flesta andra också verkar vara. finns ju massor av positiva referenser ser jag nedan...

/Vickan
Läs inlägg                                    2006-03-29 17:26
zmaka.se
ang: bedrövligt...
ja, vad ska man säga. går det bra för en handlare så finns det alltid tusen avundsjuka personer som vill smutskasta företaget på ett eller annat sätt. men däremot så tycker jag att svampbutiken har skött bemötandet gentemot allmänheten på ett föredömligt sätt.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 16:52
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det spelar ingen roll vad ni säger för det är så som jag känner mig...
jag har nu fått tillbaka mina pengar från svampbutiken och det tackar jag för.


/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-30 18:41
zmaka.se
ang: bedrövligt...
vad bra, hoppas svambutikens kryddor smakade bra då. gratis brukar som bekant vara gott.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 21:31
zmaka.se
ang: bedrövligt...
nä greger, nu får du ger dig

/chris