Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Dustin Home Kanonbra   107764  
Bodystore Kanonbra   101442  
Cellip med MySecretary.Net Ni är inte billigast (2)  102787  
Outdoorstore Kan rekomenderas   102040  
Inlägget är skrivit av butiksägaren (2)  101133  
Belysningsdesign.se Mycket god service   100511  
Kinabutik Viktminskning   98325  
Kinabutik 10 av 10 möjliga   101478  
uteungar.se Skön butik och mkt bra service [:D]   97877  
Förskottsbetalning (3)  97269  
Guarana Puro Enegize yourself   97719  
Uppercut.se - Märkesunderkläder Även för tjejer   97363  
Textilonnet.se Jättebra service!   99189  
Belysningsdesign.se ser fram emot att handla igen!!!   99643  
Pokermannen.se Snabba, bra grejor. Många ++++++   97253  
Belysningsdesign.se De vet vad service handlar om !   102535  
Shoppingbutiken Alla tiders   99869  
DentaWorks Tandblekning BULLSHIT! (2)  106814  
smspengar.se inget lån hos smspengar.se men hos kundfinans.se (1)  103127  
Skistore.se Inspirations sidan nr 1 (1)  88658  
Kinabutik Fram med kina sker   90685  
Kinabutik Bra butik i Göteborg   114740  
Kinabutik Kinabutik.se   107360  
Barn och babyshop - Swedishplate Barnvagnsskylt   104672  
Åhus Husvagnsexpo AB Fin butik   106362  
Webbshoppen.se bra service   110007  
Café ett Kanon!!   98119  
Bowltech Webshop inte beställa (1)  106858  
Lastbryggan AB Snabba leveranser   97491  
DentaWorks Tandblekning Man undrar ju...   104738  
    << sida 34 (46) >>  
Läs inlägg                                    2006-03-27 16:59
zmaka.se
bedrövligt...
betalade kryddorna jag beställde i förskott den 17/2-06 men har fortfarande inte fått några kryddor...
första sändningen ska tydligen ha försvunnit i posten och den andra gången jag skulle få nya kryddor så har det gått 10 dagar men fortfarande ingenting...
skandallöst !!!
varning !!!
bedragare...????

/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-27 17:20
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det var inte bra att ni inte fått era varor som ni beställt och betalat. vi har skickat 2 paket till er och sanolikheten att båda ska försvinna på posten hoppas jag ni förstår är minimal så då är ju frågan var dessa leveranser tagit vägen? är det så att vi har slarvat och inte kollat upp adressen riktigt? då var har haft en kraftig ökning på antalet beställningar från noll till flera tusen på bara några månader ska vi erkänna att det har varit lite osmidighet både här och där. men nu åter till problemet det ska lösas och är det så att ni vill ha era pengar tillbaka inga problem har ni andra förslag så självklart är vi öppna för att ni som kund ska vara nöjd.

/www.svampbutiken.com/Ansvarig Patrik Zethlafors
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:05
zmaka.se
ingen bedrägare
att offentligt kalla någon för bedrägare bara för att paketen har försvunnit är en ganska häftig påstående som mån även när man är arg ska vara försiktig med.
som det verkar försöker patrik reda ut det hela och det skulle inte någon bedrägare göra eller hur?
fel finns för att göras, och de allra flesta av hans kunder verkar ju vara nöjd.


/Christoph
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:35
zmaka.se
stark anklagelse tycker jag...
håller med föregående talare... tycker också det är en stark anklagelse att kalla någon bedragare...

har själv beställt produkter från sidan och är mycket nöjd, vilket de flesta andra också verkar vara. finns ju massor av positiva referenser ser jag nedan...

/Vickan
Läs inlägg                                    2006-03-29 17:26
zmaka.se
ang: bedrövligt...
ja, vad ska man säga. går det bra för en handlare så finns det alltid tusen avundsjuka personer som vill smutskasta företaget på ett eller annat sätt. men däremot så tycker jag att svampbutiken har skött bemötandet gentemot allmänheten på ett föredömligt sätt.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 16:52
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det spelar ingen roll vad ni säger för det är så som jag känner mig...
jag har nu fått tillbaka mina pengar från svampbutiken och det tackar jag för.


/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-30 18:41
zmaka.se
ang: bedrövligt...
vad bra, hoppas svambutikens kryddor smakade bra då. gratis brukar som bekant vara gott.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 21:31
zmaka.se
ang: bedrövligt...
nä greger, nu får du ger dig

/chris