Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Nallebudet Perfekt inför alla hjärtans dag!!!   109786  
uteungar.se snabb leverans :-)   105362  
Eleven Shop Otrolig butik om du vill ha det bästa!   106712  
weralena.se Super....   104312  
Moulinex Krups Snabb leverans   103534  
ownlabel Broderar på kepsar med   102014  
Kleio Trevlig butik!   108224  
uteungar.se Bra barnkläder! (2)  109798  
EDENSLUSTAR.SE Alltid fraktfritt, in my ass! (3)  112118  
zmaka.se Trevlig butik!   101828  
Spastugan.se Underbart!   105532  
fishonnet Fiskepö   88048  
Flodströms Akvarietillbehör Förmodligen sveriges lägsta priser.   104515  
Rejoy.se Rejoy   105262  
streetaddict Schysst Butik   86469  
stayhard Grymma märken!   98172  
zmaka.se faktura (1)  105371  
Flora Linnea Bra postorder!   110222  
Ljungby Fuktkontroll & Sanering Krypgrund   113425  
Alienbase Alienbase   112514  
Kondomexperten skitbra kondomer   111938  
Skistore.se Bäst   115330  
Spastugan.se Snabb leverans!   106436  
smink.nu perfekt   103969  
Voicetech Sweden En bra affär   101581  
Dress-for-less Dress-for-less   100231  
Winemaster Utförsäljning   88153  
Voicetech Sweden Bra priser och snabb leverans!   99941  
J.NO Fitness trevligt bemötande   98280  
zmaka.se Bra kryddor   104914  
    << sida 37 (46) >>  
Läs inlägg                                    2006-03-27 16:59
zmaka.se
bedrövligt...
betalade kryddorna jag beställde i förskott den 17/2-06 men har fortfarande inte fått några kryddor...
första sändningen ska tydligen ha försvunnit i posten och den andra gången jag skulle få nya kryddor så har det gått 10 dagar men fortfarande ingenting...
skandallöst !!!
varning !!!
bedragare...????

/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-27 17:20
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det var inte bra att ni inte fått era varor som ni beställt och betalat. vi har skickat 2 paket till er och sanolikheten att båda ska försvinna på posten hoppas jag ni förstår är minimal så då är ju frågan var dessa leveranser tagit vägen? är det så att vi har slarvat och inte kollat upp adressen riktigt? då var har haft en kraftig ökning på antalet beställningar från noll till flera tusen på bara några månader ska vi erkänna att det har varit lite osmidighet både här och där. men nu åter till problemet det ska lösas och är det så att ni vill ha era pengar tillbaka inga problem har ni andra förslag så självklart är vi öppna för att ni som kund ska vara nöjd.

/www.svampbutiken.com/Ansvarig Patrik Zethlafors
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:05
zmaka.se
ingen bedrägare
att offentligt kalla någon för bedrägare bara för att paketen har försvunnit är en ganska häftig påstående som mån även när man är arg ska vara försiktig med.
som det verkar försöker patrik reda ut det hela och det skulle inte någon bedrägare göra eller hur?
fel finns för att göras, och de allra flesta av hans kunder verkar ju vara nöjd.


/Christoph
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:35
zmaka.se
stark anklagelse tycker jag...
håller med föregående talare... tycker också det är en stark anklagelse att kalla någon bedragare...

har själv beställt produkter från sidan och är mycket nöjd, vilket de flesta andra också verkar vara. finns ju massor av positiva referenser ser jag nedan...

/Vickan
Läs inlägg                                    2006-03-29 17:26
zmaka.se
ang: bedrövligt...
ja, vad ska man säga. går det bra för en handlare så finns det alltid tusen avundsjuka personer som vill smutskasta företaget på ett eller annat sätt. men däremot så tycker jag att svampbutiken har skött bemötandet gentemot allmänheten på ett föredömligt sätt.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 16:52
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det spelar ingen roll vad ni säger för det är så som jag känner mig...
jag har nu fått tillbaka mina pengar från svampbutiken och det tackar jag för.


/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-30 18:41
zmaka.se
ang: bedrövligt...
vad bra, hoppas svambutikens kryddor smakade bra då. gratis brukar som bekant vara gott.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 21:31
zmaka.se
ang: bedrövligt...
nä greger, nu får du ger dig

/chris