Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
DentaWorks Tandblekning Otroligt att de får finnas kvar här (3)  119675  
Hiko.se Dålig service... (2)  115744  
Olydig - Väskor och accessoarer Speciella väskor   118082  
Lorentzo Mp3klocka - kanon (1)  117985  
Eleven Shop Snabbaste leverans jag varit med om   113030  
DentaWorks Tandblekning Dentaworks (3)  113571  
Eleven Shop Underbar! (2)  112614  
acne   104519  
Det bästa som hänt (2)  111664  
Mycket bra Pokerguide.   111332  
CD WOW! SKITBUTIK... (2)  116625  
Music.Man Bra säljare.   109391  
Nallebudet Verkligen uppskattat!   108889  
Megashop Billigaste (1)  110193  
Megashop Kanon   115645  
Tengo Sport KANON Site   111268  
Jättefin butik med bra priser!   105834  
DatorGallerian   97453  
Köparnas Marknad   105868  
Sagoborgen.se om du letar personliga presenter sagoborgen.se (1)  110367  
IMPORTSERVICE Shysta Priser   89604  
smink.nu Bra priser!   108971  
Cool idé - alla Sveriges orter! (2)  110645  
smink.nu Kanon !!   112516  
ullaredpostorder.se   112795  
CDON.COM MP3   112209  
Nallebudet Nallebudet (2)  115923  
biologica Eksem   108131  
DentaWorks Tandblekning Hoppsan! Seriös?   101653  
DentaWorks Tandblekning Ingen adress (1)  111697  
    << sida 44 (46) >>  
Läs inlägg                                    2006-03-27 16:59
zmaka.se
bedrövligt...
betalade kryddorna jag beställde i förskott den 17/2-06 men har fortfarande inte fått några kryddor...
första sändningen ska tydligen ha försvunnit i posten och den andra gången jag skulle få nya kryddor så har det gått 10 dagar men fortfarande ingenting...
skandallöst !!!
varning !!!
bedragare...????

/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-27 17:20
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det var inte bra att ni inte fått era varor som ni beställt och betalat. vi har skickat 2 paket till er och sanolikheten att båda ska försvinna på posten hoppas jag ni förstår är minimal så då är ju frågan var dessa leveranser tagit vägen? är det så att vi har slarvat och inte kollat upp adressen riktigt? då var har haft en kraftig ökning på antalet beställningar från noll till flera tusen på bara några månader ska vi erkänna att det har varit lite osmidighet både här och där. men nu åter till problemet det ska lösas och är det så att ni vill ha era pengar tillbaka inga problem har ni andra förslag så självklart är vi öppna för att ni som kund ska vara nöjd.

/www.svampbutiken.com/Ansvarig Patrik Zethlafors
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:05
zmaka.se
ingen bedrägare
att offentligt kalla någon för bedrägare bara för att paketen har försvunnit är en ganska häftig påstående som mån även när man är arg ska vara försiktig med.
som det verkar försöker patrik reda ut det hela och det skulle inte någon bedrägare göra eller hur?
fel finns för att göras, och de allra flesta av hans kunder verkar ju vara nöjd.


/Christoph
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:35
zmaka.se
stark anklagelse tycker jag...
håller med föregående talare... tycker också det är en stark anklagelse att kalla någon bedragare...

har själv beställt produkter från sidan och är mycket nöjd, vilket de flesta andra också verkar vara. finns ju massor av positiva referenser ser jag nedan...

/Vickan
Läs inlägg                                    2006-03-29 17:26
zmaka.se
ang: bedrövligt...
ja, vad ska man säga. går det bra för en handlare så finns det alltid tusen avundsjuka personer som vill smutskasta företaget på ett eller annat sätt. men däremot så tycker jag att svampbutiken har skött bemötandet gentemot allmänheten på ett föredömligt sätt.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 16:52
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det spelar ingen roll vad ni säger för det är så som jag känner mig...
jag har nu fått tillbaka mina pengar från svampbutiken och det tackar jag för.


/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-30 18:41
zmaka.se
ang: bedrövligt...
vad bra, hoppas svambutikens kryddor smakade bra då. gratis brukar som bekant vara gott.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 21:31
zmaka.se
ang: bedrövligt...
nä greger, nu får du ger dig

/chris