Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck Vilka Häftiga Presenter (5)  109444  
Fruktbudet Vill bara rekomendera Fruktboden   110799  
Nails, Body & Beauty Bra   112838  
Nallebudet roligare få utkört som chokladogram (3)  107311  
Wettergrens Otrologt bra service   111524  
Nallebudet Rolig idé (4)  116130  
AYA Coola Japanska samlarfigurer   110696  
Japanska leksaker och Design leksaker   108936  
Kondomkungen Snabbt och enkelt!   112294  
www.sexandtoys.dk (1)  93135  
golfstore Kanon!   94443  
pedalogerna Trevligaste proffsbutiken för elitcyklister och motionärer !   111260  
Björklinge Bildemontering AB Bra priser   115156  
mcmobil.com Bra med små butiker, kul, MC MOBIL   108501  
MobilGlitter.se Vill rekomendera denna butik (1)  114362  
Kan bara hålla med!   114118  
vita tänder på 1 veckan perfekt resultat (5)  112114  
Usabil.nu Bäst   93507  
Ve SUNDBERG   109193  
Skistart Bra butik!   111380  
Nyttigt för både Amatör & Proffs   112530  
Nallebudet   108647  
Det 3-dimensionella vykortet!   109201  
Stenkläder Stenkläder (4)  114654  
Skobutik   111705  
Babysimshopen Cool site!   95269  
Dataknuten Mycke mojänger under en site! (1)  110244  
Reparera dykardräkter   108610  
Tips på snygga saker till hemmet   110025  
Kanon Sida! (1)  104440  
    << sida 45 (46) >>  
Läs inlägg                                    2006-03-27 16:59
zmaka.se
bedrövligt...
betalade kryddorna jag beställde i förskott den 17/2-06 men har fortfarande inte fått några kryddor...
första sändningen ska tydligen ha försvunnit i posten och den andra gången jag skulle få nya kryddor så har det gått 10 dagar men fortfarande ingenting...
skandallöst !!!
varning !!!
bedragare...????

/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-27 17:20
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det var inte bra att ni inte fått era varor som ni beställt och betalat. vi har skickat 2 paket till er och sanolikheten att båda ska försvinna på posten hoppas jag ni förstår är minimal så då är ju frågan var dessa leveranser tagit vägen? är det så att vi har slarvat och inte kollat upp adressen riktigt? då var har haft en kraftig ökning på antalet beställningar från noll till flera tusen på bara några månader ska vi erkänna att det har varit lite osmidighet både här och där. men nu åter till problemet det ska lösas och är det så att ni vill ha era pengar tillbaka inga problem har ni andra förslag så självklart är vi öppna för att ni som kund ska vara nöjd.

/www.svampbutiken.com/Ansvarig Patrik Zethlafors
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:05
zmaka.se
ingen bedrägare
att offentligt kalla någon för bedrägare bara för att paketen har försvunnit är en ganska häftig påstående som mån även när man är arg ska vara försiktig med.
som det verkar försöker patrik reda ut det hela och det skulle inte någon bedrägare göra eller hur?
fel finns för att göras, och de allra flesta av hans kunder verkar ju vara nöjd.


/Christoph
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:35
zmaka.se
stark anklagelse tycker jag...
håller med föregående talare... tycker också det är en stark anklagelse att kalla någon bedragare...

har själv beställt produkter från sidan och är mycket nöjd, vilket de flesta andra också verkar vara. finns ju massor av positiva referenser ser jag nedan...

/Vickan
Läs inlägg                                    2006-03-29 17:26
zmaka.se
ang: bedrövligt...
ja, vad ska man säga. går det bra för en handlare så finns det alltid tusen avundsjuka personer som vill smutskasta företaget på ett eller annat sätt. men däremot så tycker jag att svampbutiken har skött bemötandet gentemot allmänheten på ett föredömligt sätt.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 16:52
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det spelar ingen roll vad ni säger för det är så som jag känner mig...
jag har nu fått tillbaka mina pengar från svampbutiken och det tackar jag för.


/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-30 18:41
zmaka.se
ang: bedrövligt...
vad bra, hoppas svambutikens kryddor smakade bra då. gratis brukar som bekant vara gott.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 21:31
zmaka.se
ang: bedrövligt...
nä greger, nu får du ger dig

/chris