Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   190871  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  214411  
STORTMODE.se Tack!   218554  
Prylgruvan Butik (1)  222163  
5 heta e-handelstrender   219367  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   214468  
Rehifi.se bra produkter   227584  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  235042  
STORTMODE.se Tusen tack!   218279  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   211272  
google analytics och spårning av e-handel   214747  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   183040  
sexshop69 Grym och seriös sida!   192620  
Sexkontakter.se Skönt   184809  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   203222  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   197781  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   205063  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  199913  
SLIPSKUNGEN De suger   180522  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  184583  
syskonhuset Grym tvillingvagn   199173  
slipsladan Bra priser   187654  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   184090  
Jaktverket helt ok (1)  201279  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  209228  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  202768  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   197306  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   200573  
Nordiskark Super upplevelse   188521  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   177214  
    << sida 6 (46) >>  
Läs inlägg                                    2006-03-27 16:59
zmaka.se
bedrövligt...
betalade kryddorna jag beställde i förskott den 17/2-06 men har fortfarande inte fått några kryddor...
första sändningen ska tydligen ha försvunnit i posten och den andra gången jag skulle få nya kryddor så har det gått 10 dagar men fortfarande ingenting...
skandallöst !!!
varning !!!
bedragare...????

/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-27 17:20
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det var inte bra att ni inte fått era varor som ni beställt och betalat. vi har skickat 2 paket till er och sanolikheten att båda ska försvinna på posten hoppas jag ni förstår är minimal så då är ju frågan var dessa leveranser tagit vägen? är det så att vi har slarvat och inte kollat upp adressen riktigt? då var har haft en kraftig ökning på antalet beställningar från noll till flera tusen på bara några månader ska vi erkänna att det har varit lite osmidighet både här och där. men nu åter till problemet det ska lösas och är det så att ni vill ha era pengar tillbaka inga problem har ni andra förslag så självklart är vi öppna för att ni som kund ska vara nöjd.

/www.svampbutiken.com/Ansvarig Patrik Zethlafors
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:05
zmaka.se
ingen bedrägare
att offentligt kalla någon för bedrägare bara för att paketen har försvunnit är en ganska häftig påstående som mån även när man är arg ska vara försiktig med.
som det verkar försöker patrik reda ut det hela och det skulle inte någon bedrägare göra eller hur?
fel finns för att göras, och de allra flesta av hans kunder verkar ju vara nöjd.


/Christoph
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:35
zmaka.se
stark anklagelse tycker jag...
håller med föregående talare... tycker också det är en stark anklagelse att kalla någon bedragare...

har själv beställt produkter från sidan och är mycket nöjd, vilket de flesta andra också verkar vara. finns ju massor av positiva referenser ser jag nedan...

/Vickan
Läs inlägg                                    2006-03-29 17:26
zmaka.se
ang: bedrövligt...
ja, vad ska man säga. går det bra för en handlare så finns det alltid tusen avundsjuka personer som vill smutskasta företaget på ett eller annat sätt. men däremot så tycker jag att svampbutiken har skött bemötandet gentemot allmänheten på ett föredömligt sätt.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 16:52
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det spelar ingen roll vad ni säger för det är så som jag känner mig...
jag har nu fått tillbaka mina pengar från svampbutiken och det tackar jag för.


/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-30 18:41
zmaka.se
ang: bedrövligt...
vad bra, hoppas svambutikens kryddor smakade bra då. gratis brukar som bekant vara gott.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 21:31
zmaka.se
ang: bedrövligt...
nä greger, nu får du ger dig

/chris