Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
DonnaBeauty Ångerrätt   194191  
Eciggykings.se - För en hälsosammare livsstil Rekommenderas starkt nu när euron är låg!   163051  
sonos.com För mycket hysh-hysh!!!   173178  
Darlingsguld glad gift   155156  
Intimapotek.se Stoppat håravfall   175656  
CondomHill # (1)  175583  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Härliga leksaker   139840  
Eciggykings.se - För en hälsosammare livsstil Bra kvalitetsprodukter, snabb support!   173688  
Spastugan.se oliv tvål (3)  166679  
antiskallspecialisten Besviken   165684  
Extrawebshop WOW   169646  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Vart är varorna?   167024  
Ida´s Design Språkfel (1)  171963  
Gothicshop gick in och titade lite på gothicshop. (1)  141507  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Toppenbra   165654  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Varorna kommer INTE fram!! (1)  175181  
supporterprylar Bästa julklapparna jag hittat!   151133  
Butik Intim Rabattkod (1)  138664  
Intimapotek.se Produkt mot akte   146920  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Jättenöjd!!   157678  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Super   146755  
EDENSLUSTAR.SE Skojare (3)  178011  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Tummen upp :)   167657  
bodyjewelry Snabbt och billigt:)   162476  
DentaWorks Tandblekning Ohederliga försäljningsknep   163908  
Darlingsguld Darlingsguld (1)  163119  
zmaka.se Perfekta kryddor   153995  
Cabom Senast i år (en i mängden) (1)  158293  
Acj:s Webshop Kanon   143017  
slutanu.com Nöjd kund (3)  149649  
    << sida 8 (46) >>  
Läs inlägg                                    2006-03-27 16:59
zmaka.se
bedrövligt...
betalade kryddorna jag beställde i förskott den 17/2-06 men har fortfarande inte fått några kryddor...
första sändningen ska tydligen ha försvunnit i posten och den andra gången jag skulle få nya kryddor så har det gått 10 dagar men fortfarande ingenting...
skandallöst !!!
varning !!!
bedragare...????

/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-27 17:20
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det var inte bra att ni inte fått era varor som ni beställt och betalat. vi har skickat 2 paket till er och sanolikheten att båda ska försvinna på posten hoppas jag ni förstår är minimal så då är ju frågan var dessa leveranser tagit vägen? är det så att vi har slarvat och inte kollat upp adressen riktigt? då var har haft en kraftig ökning på antalet beställningar från noll till flera tusen på bara några månader ska vi erkänna att det har varit lite osmidighet både här och där. men nu åter till problemet det ska lösas och är det så att ni vill ha era pengar tillbaka inga problem har ni andra förslag så självklart är vi öppna för att ni som kund ska vara nöjd.

/www.svampbutiken.com/Ansvarig Patrik Zethlafors
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:05
zmaka.se
ingen bedrägare
att offentligt kalla någon för bedrägare bara för att paketen har försvunnit är en ganska häftig påstående som mån även när man är arg ska vara försiktig med.
som det verkar försöker patrik reda ut det hela och det skulle inte någon bedrägare göra eller hur?
fel finns för att göras, och de allra flesta av hans kunder verkar ju vara nöjd.


/Christoph
Läs inlägg                                    2006-03-28 10:35
zmaka.se
stark anklagelse tycker jag...
håller med föregående talare... tycker också det är en stark anklagelse att kalla någon bedragare...

har själv beställt produkter från sidan och är mycket nöjd, vilket de flesta andra också verkar vara. finns ju massor av positiva referenser ser jag nedan...

/Vickan
Läs inlägg                                    2006-03-29 17:26
zmaka.se
ang: bedrövligt...
ja, vad ska man säga. går det bra för en handlare så finns det alltid tusen avundsjuka personer som vill smutskasta företaget på ett eller annat sätt. men däremot så tycker jag att svampbutiken har skött bemötandet gentemot allmänheten på ett föredömligt sätt.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 16:52
zmaka.se
ang: bedrövligt...
det spelar ingen roll vad ni säger för det är så som jag känner mig...
jag har nu fått tillbaka mina pengar från svampbutiken och det tackar jag för.


/Annica
Läs inlägg                                    2006-03-30 18:41
zmaka.se
ang: bedrövligt...
vad bra, hoppas svambutikens kryddor smakade bra då. gratis brukar som bekant vara gott.

/Greger
Läs inlägg                                    2006-03-30 21:31
zmaka.se
ang: bedrövligt...
nä greger, nu får du ger dig

/chris