Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pagoni Nöjd!   219933  
Rehifi.se Trevlig butik   238637  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   245517  
DjurMaxi.se Kontakt?   230113  
tobakshandlaren tobak   234364  
Hemsjön Toppenbutik   228876  
Trygg e-handel   238147  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  230299  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   232049  
Fönster Fixaren skitföretag   228958  
Biglife.se toppen   219999  
Butik Täppan Trevlig butik   225602  
Euroflorist dålig leverans   226093  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  230907  
hatshop hatshopen göteborg   234552  
Darlingsguld bling bling   230673  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   234150  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  219086  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  232327  
Bulbs.se Blåklint (1)  227269  
Patris Mycket nöjd! (1)  231312  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  223344  
DjurMaxi.se dåligt   225083  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  229492  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  226016  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  222878  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   225507  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  223015  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   208325  
Förstå Facebook-annonsering   212612  
    << sida 5 (46) >>  
Läs inlägg                                    2007-07-21 22:33
smspengar.se
inget lån hos smspengar.se men hos kundfinans.se
jag fick avslag på smspengar men fick lånet beviljat hos kundfinans.se?


varför?

/lasse
Läs inlägg                                    2008-03-14 14:23
smspengar.se
ang: inget lån hos smspengar.se men hos kundfinans.se
vad jag har hört så har smspengar ett av det mest seriösa kraven på sig för att få ett smslån, du klarade troligtvist ej deras krav i sånt fall.
jag ansökte om ett lån förra veckan och fick det beviljat, och blev desutom trevligt bemött av deras personal. det kallar jag service!

/Henrik