Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   191588  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  215156  
STORTMODE.se Tack!   219317  
Prylgruvan Butik (1)  222882  
5 heta e-handelstrender   220099  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   215166  
Rehifi.se bra produkter   228370  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  235975  
STORTMODE.se Tusen tack!   219103  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   212067  
google analytics och spårning av e-handel   215513  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   183757  
sexshop69 Grym och seriös sida!   193319  
Sexkontakter.se Skönt   185566  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   203916  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   198468  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   205876  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  200587  
SLIPSKUNGEN De suger   181225  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  185352  
syskonhuset Grym tvillingvagn   199866  
slipsladan Bra priser   188339  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   184773  
Jaktverket helt ok (1)  202040  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  209892  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  203455  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   198000  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   201267  
Nordiskark Super upplevelse   189233  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   177903  
    << sida 6 (46) >>  
Läs inlägg                                    2007-07-21 22:33
smspengar.se
inget lån hos smspengar.se men hos kundfinans.se
jag fick avslag på smspengar men fick lånet beviljat hos kundfinans.se?


varför?

/lasse
Läs inlägg                                    2008-03-14 14:23
smspengar.se
ang: inget lån hos smspengar.se men hos kundfinans.se
vad jag har hört så har smspengar ett av det mest seriösa kraven på sig för att få ett smslån, du klarade troligtvist ej deras krav i sånt fall.
jag ansökte om ett lån förra veckan och fick det beviljat, och blev desutom trevligt bemött av deras personal. det kallar jag service!

/Henrik