Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
bodyjewelry Snabbt och billigt:)   108766  
DentaWorks Tandblekning Ohederliga försäljningsknep   107359  
Darlingsguld Darlingsguld (1)  107891  
zmaka.se Perfekta kryddor   106506  
Cabom Senast i år (en i mängden) (1)  106162  
Acj:s Webshop Kanon   93701  
Nordiska Persienner AB Screen (1)  102191  
slutanu.com Nöjd kund (3)  101944  
Youtube på hittabutik.se   102445  
evelita.se Till ovan   101803  
evelita.se Mitt liv fick ett lyft   101180  
hyraspel.se fettbra   103440  
Giftstore.se Sjukt bRA!!!!   89921  
Starweb.se Bra val   102259  
Lekstund.se Layout   102130  
Cabom Samhällsansvar (3)  105476  
bActive Snygg   90587  
Meccona Har upphört   102923  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Maskerad kläder   102640  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Sparkcykel. (1)  100770  
Massageleksaker Vi ska inte sälja butiken! (2)  100566  
Nettokedjan ICOS Lång leveranstid (1)  102512  
slutanu.com Snabb leverans!   98746  
Nettokedjan ICOS Arbetshandskar (1)  102056  
Enkoppte.nu Service (4)  100743  
antiskallspecialisten skitföretag!!! (1)  101659  
Beautysecrets.se Victorias Secret Body Pack produkter! 239KR! (1)  100513  
bActive Service och kunskap - tusen tack!   101885  
clazzyfashion Varning   103560  
LasseLasseLiten Snygg sida   104691  
    << sida 11 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik