Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
bodyjewelry Snabbt och billigt:)   132199  
DentaWorks Tandblekning Ohederliga försäljningsknep   134931  
Darlingsguld Darlingsguld (1)  134036  
zmaka.se Perfekta kryddor   126859  
Cabom Senast i år (en i mängden) (1)  130099  
Acj:s Webshop Kanon   117436  
Nordiska Persienner AB Screen (1)  132919  
slutanu.com Nöjd kund (3)  121861  
Youtube på hittabutik.se   119171  
evelita.se Till ovan   121722  
evelita.se Mitt liv fick ett lyft   123130  
hyraspel.se fettbra   120306  
Giftstore.se Sjukt bRA!!!!   108807  
Starweb.se Bra val   121670  
Lekstund.se Layout   122287  
Cabom Samhällsansvar (3)  125093  
bActive Snygg   107527  
Meccona Har upphört   127405  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Maskerad kläder   125102  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Sparkcykel. (1)  119566  
Massageleksaker Vi ska inte sälja butiken! (2)  120088  
Nettokedjan ICOS Lång leveranstid (1)  116930  
slutanu.com Snabb leverans!   116082  
Nettokedjan ICOS Arbetshandskar (1)  117024  
Enkoppte.nu Service (4)  118190  
antiskallspecialisten skitföretag!!! (1)  121406  
Beautysecrets.se Victorias Secret Body Pack produkter! 239KR! (1)  121392  
bActive Service och kunskap - tusen tack!   124344  
clazzyfashion Varning   123752  
LasseLasseLiten Snygg sida   120549  
    << sida 11 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik