Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Gravidshoppen Supersnygga stödstrumpor   112531  
Jeanstorget Kanon! (1)  117894  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Kanonservice   124997  
Cabom Snabba och kunniga   120124  
Honey Grey Pure Cashmere en cashmere sjal!   116389  
Extrawebshop Olika leverantörer av kvalitetsprodukter (1)  120626  
EasyLover.se Supernöjd   111642  
STORTMODE.se Tack!   119295  
KlassiskaPosters.se KlassiskaPosters.se   119629  
Rockwear Märken jag betalat för (1)  121011  
ALEKA Ser bra ut (3)  109003  
ALEKA Äntligen   94706  
clazzyfashion radering av inlägg (23)  125394  
Populär nätbutik för Ridsport!? (1)  119125  
Komin Guld Sen leverans (1)  113625  
TemNet Samsung galaxy s3 skal billiga (1)  116724  
KlassiskaPosters.se väldigt fina posters (1)  120215  
Enkoppte.nu En mysig oas (1)  110724  
Umeå RC Om Priser   113819  
Sport & Fritid Stockholm Otroligt bra service! (1)  118686  
swingcar.se Swingcar (1)  122337  
Skinway Vitamin B5 Tack skinway..   113574  
Radiostyrda-modeller.se Stor Varning (2)  111072  
lilla pärlan Kanon   111651  
Radiostyrda-modeller.se Trevlig support :)   112880  
DentaWorks Tandblekning Har hittat deras information.   115098  
Beautysecrets.se Beautysecrets älskar er nya Dailysecret! (1)  117665  
SLIPSKUNGEN Riktigt nöjd!   116371  
Haga Cykel Tekniskt dålig service (1)  113802  
clazzyfashion ny VARNIG (2)  116380  
    << sida 12 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik