Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kiss Kiss positivt   111660  
Gunilla Mann Kan Du ?   112993  
LUXURY DETAILS butiken är underbar   109221  
mc-online.se Lurad   114556  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Puky, balanscykel   107954  
swetub.se Fantastiskt fin duschkabin   110788  
photowall Mycket bra!   111270  
LUXURY DETAILS Bästa smyckesbutiken som finns!!!   88443  
Idenätet snabb leverans (2)  99028  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Lysande snabb service   109486  
Förstora penis har fått större (4)  109063  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter snabb leverans   103198  
Garntjänst fråga   101553  
VIPDOG Uppdatering av varor   106298  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Snygga prylar och snabb leverans (1)  100414  
procore Vilket skönt utbud!!!   105448  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Språk   106355  
DiaDirekt positivt   106261  
Skinway Vitamin B5 Rekommenderar   103067  
Fantastiska Barn Vi föräldrar (1)  108134  
Happy Gift Jag var tidig... (2)  104687  
Kiss Kiss Allting bra   88819  
Bulbs.se Supernöjd   112237  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  109212  
clazzyfashion svar   100828  
Mediamagazinet Grymt fina minigitarrer!   97214  
clazzyfashion Bedragare! (2)  102197  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   92640  
Skinway Vitamin B5 Nöjd!   89469  
Theea.se nöjd (1)  116958  
    << sida 13 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik