Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kiss Kiss positivt   93862  
Gunilla Mann Kan Du ?   94260  
LUXURY DETAILS butiken är underbar   94391  
mc-online.se Lurad   94198  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Puky, balanscykel   92261  
swetub.se Fantastiskt fin duschkabin   93847  
photowall Mycket bra!   89775  
LUXURY DETAILS Bästa smyckesbutiken som finns!!!   77570  
Idenätet snabb leverans (2)  88922  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Lysande snabb service   89537  
Förstora penis har fått större (4)  90448  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter snabb leverans   89735  
Garntjänst fråga   88660  
VIPDOG Uppdatering av varor   89352  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Snygga prylar och snabb leverans (1)  90049  
procore Vilket skönt utbud!!!   89481  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Språk   90499  
DiaDirekt positivt   89901  
Skinway Vitamin B5 Rekommenderar   89444  
Fantastiska Barn Vi föräldrar (1)  90613  
Happy Gift Jag var tidig... (2)  89469  
Kiss Kiss Allting bra   78401  
Bulbs.se Supernöjd   91918  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  90611  
clazzyfashion svar   88856  
Mediamagazinet Grymt fina minigitarrer!   77426  
clazzyfashion Bedragare! (2)  89707  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   80414  
Skinway Vitamin B5 Nöjd!   79146  
Theea.se nöjd (1)  95306  
    << sida 13 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik