Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Fantastiska Barn Tips från nöjd kund!   90879  
Theea.se Snygga kläder   77333  
yesprint.se Varning, oseriöst bolag   87835  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter tramptraktor   91376  
Dekaltrim Ändring !   88176  
Dekaltrim Å va den var relevant!!!!!   91310  
ullapopken Uselt (1)  87780  
LUXURY DETAILS snygga smycken   75074  
Euro Precent Oseriös spamare (1)  86384  
Tutte Haha   87255  
Tutte Seriös butik   87561  
Glamazon.se Jätte bra! Snabb och effektiv leverans!   85378  
Kiss Kiss KissKiss   84973  
Rockwear adress till rockwear (2)  85445  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter så snabb leverans   83422  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Top Notch   86319  
Jakthundsboden Jakthundsboden   72144  
Mad Lady me like!   73720  
LUXURY DETAILS bra service o snabba leveranser (1)  83807  
LUXURY DETAILS Döskallearmbanden   84280  
LUXURY DETAILS SÅ VACKRA SMYCKEN!!!!! (1)  82798  
antiskallspecialisten Mycket dålig service på Antiskallspecialisten! (5)  87866  
skydd Grymt utbud   84740  
Kiss Kiss Snabb leverans   83438  
Lenas Lek Och Fritid-Med Hunden I Centrum skoköp (1)  83906  
Kiss Kiss Mycket bra   85753  
Henrysdotters Lilla Vrå Personligt !   87269  
scandinavianstuff.com Nutrilett finns på scandinavianstuff nu!   87994  
zmaka.se Superbra! (1)  85470  
LasseLasseLiten Bra priser på Helly Hansen!   85720  
    << sida 14 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik