Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Fantastiska Barn Tips från nöjd kund!   106515  
Theea.se Snygga kläder   85864  
yesprint.se Varning, oseriöst bolag   102341  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter tramptraktor   109389  
Dekaltrim Ändring !   106801  
Dekaltrim Å va den var relevant!!!!!   105251  
ullapopken Uselt (1)  104974  
LUXURY DETAILS snygga smycken   87126  
Euro Precent Oseriös spamare (1)  97321  
Tutte Haha   102721  
Tutte Seriös butik   101909  
Glamazon.se Jätte bra! Snabb och effektiv leverans!   101833  
Kiss Kiss KissKiss   98299  
Rockwear adress till rockwear (2)  102061  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter så snabb leverans   99111  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Top Notch   103731  
Jakthundsboden Jakthundsboden   81594  
Mad Lady me like!   83562  
LUXURY DETAILS bra service o snabba leveranser (1)  96001  
LUXURY DETAILS Döskallearmbanden   101914  
LUXURY DETAILS SÅ VACKRA SMYCKEN!!!!! (1)  95505  
antiskallspecialisten Mycket dålig service på Antiskallspecialisten! (5)  99864  
skydd Grymt utbud   101657  
Kiss Kiss Snabb leverans   101726  
Lenas Lek Och Fritid-Med Hunden I Centrum skoköp (1)  99008  
Kiss Kiss Mycket bra   106067  
Henrysdotters Lilla Vrå Personligt !   98225  
scandinavianstuff.com Nutrilett finns på scandinavianstuff nu!   105843  
zmaka.se Superbra! (1)  101807  
LasseLasseLiten Bra priser på Helly Hansen!   103509  
    << sida 14 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik