Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
DjurMaxi.se DjurMaxi.se (3)  84517  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter lösenord   84859  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra service   83566  
Happy Hedgehog Vilken kanon butik! (1)  85123  
Flugfiskekompaniet Billiga flugor!   84685  
Beauty4u Nail art i massor!   84942  
Fantastiska Barn Toppenbutik   84632  
zmaka.se Toppenbutik med mycket gott! (1)  84013  
Beautysecrets.se Sparade nyss 400 kr på en Ghd plattång!   82875  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Ingen kundservice   83690  
Bodegashop.com Locadi North inkompetent   84668  
Retrolandet Oerhört bra butik!   83995  
eurosocap.se eurosocap.se   82626  
Bodegashop.com Bodegashop och Locadi i bedrägligt samarbete (3)  84630  
Smyckesprinsessan.se Fantastiska smycken   72944  
Nagelprodukter.se Proffsprodukter!   84498  
Herrskor strl 47   81969  
Flugfiskekompaniet Tusen tack!   82187  
SuperMarioShoppen.se jättebra!   83346  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Riktigt coola schyssta grejer!! (1)  85075  
Lyckorummet.se Nöjd   83413  
Beautysecrets.se Sparade över 1290kr Just nu !   83327  
Easyart.se Toppbetyg till Easyart.se (3)  84574  
Flugfiskekompaniet Super Service   81839  
SubDVD Kultfilmer   71610  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter fina och roliga saker   85642  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter hej   72076  
EsZmycken Personliga och mycket snygga smycken   84625  
EsZmycken Utöver det vanliga   86011  
EsZmycken EsZmycken = Lycka   86542  
    << sida 15 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik