Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
EsZmycken Något alldeles extra!   98565  
EsZmycken fina smycken   100756  
EsZmycken välgjorda annorlunda smycken   103887  
EsZmycken Modern och tuff - Snygg och klassisk   101023  
EsZmycken Snygg design   97981  
EsZmycken Smycken.   93774  
EsZmycken Nöjd   81177  
Suzahlsa Design Bra butik!!   95705  
scandinavianstuff.com Scandinavianstuff (1)  100035  
Radiostyrda-modeller.se Bra Butik!   76028  
Drickaprylar.se Snabb leverans!   93204  
Barngrottan Barnkläder Bra butik   95670  
Fetish Shoppen Fetish shoppen en Bluffsida?   97549  
Fantastiska Barn Mammakläder   75687  
Kaxiga barn Fräscha kläder och snabb leverans   95223  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Kostyme-viking   98048  
Älskade Barn AB Tack! (1)  125450  
Bubblebox En av de bästa!   104956  
HighCoast Shop Superbra priser   102119  
Lady Big & Beautiful Nöjd kund   93677  
burspecialisten Rekommenderas inte!   96070  
TLC Sweden Väldigt coolt sortiment   104198  
Bodegashop.com Bra kombi.....   97715  
Impecta Fröhandel Dålig (1)  97522  
P&B inredning Bra priser   92557  
Lustgruvan Aldrig mer   95418  
hundteknik.se Wow - Kanonbra personal!   104131  
Lady Big & Beautiful Superfina kläder, snabb leverans   102188  
clazzyfashion Varning   98584  
Smyckesprinsessan.se Underbara smycken!   104513  
    << sida 16 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik