Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
EsZmycken Något alldeles extra!   83584  
EsZmycken fina smycken   83843  
EsZmycken välgjorda annorlunda smycken   81957  
EsZmycken Modern och tuff - Snygg och klassisk   82786  
EsZmycken Snygg design   81394  
EsZmycken Smycken.   78736  
EsZmycken Nöjd   68405  
Suzahlsa Design Bra butik!!   79844  
scandinavianstuff.com Scandinavianstuff (1)  80560  
Radiostyrda-modeller.se Bra Butik!   67973  
Drickaprylar.se Snabb leverans!   79891  
Barngrottan Barnkläder Bra butik   80721  
Fetish Shoppen Fetish shoppen en Bluffsida?   81699  
Fantastiska Barn Mammakläder   68329  
Kaxiga barn Fräscha kläder och snabb leverans   80800  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Kostyme-viking   79522  
Älskade Barn AB Tack! (1)  101321  
Bubblebox En av de bästa!   80721  
HighCoast Shop Superbra priser   77650  
Lady Big & Beautiful Nöjd kund   79932  
burspecialisten Rekommenderas inte!   80887  
TLC Sweden Väldigt coolt sortiment   81477  
Bodegashop.com Bra kombi.....   82257  
Impecta Fröhandel Dålig (1)  81072  
P&B inredning Bra priser   79653  
Lustgruvan Aldrig mer   80311  
hundteknik.se Wow - Kanonbra personal!   84119  
Lady Big & Beautiful Superfina kläder, snabb leverans   84626  
clazzyfashion Varning   84754  
Smyckesprinsessan.se Underbara smycken!   87102  
    << sida 16 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik