Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Fantastiska Barn Secondhand butik med fräscha barnkläder.   103370  
Fantastiska Barn Secondhandbutik med fina barnkläder !   98047  
Barngrottan Barnkläder Super bra!! (1)  101663  
tandapoteket.se Jättebra   79630  
OnlineDesign.se Underbart   97876  
Spoiled Dog Vilket skämt!   92945  
noles Superförsäljare   95840  
Cissi och Selma Härliga klänningar!   95277  
LasseLasseLiten Helly Hansen   93408  
TALDIN kanon!   95789  
scandinavianstuff.com Fantastisk!   92881  
ParfymOnline Riktigt bra priser på parfymer!!!   93065  
Mårtenssons Ur & Guld Fint och bra hemsida   77459  
Bodegashop.com Bodegashop vs Transaver   90265  
Barngrottan Barnkläder Superbra!! (1)  98914  
Henrysdotters Lilla Vrå Bästa Shabbybutiken på nätet (1)  92130  
Förstora penis Varning (5)  94418  
LasseLasseLiten 30% på allt :) (1)  96991  
Haga Cykel Superbra!   77925  
P&B inredning Fina saker (1)  81722  
Crystal Memories Coola grejer!   98179  
LasseLasseLiten Helly Hansen piké   92360  
whip.se Stort utbud med skitbra priser!   97481  
Neckwear.se Mode till lågpris!   97230  
Fantastiska Barn Baby converse (1)  100899  
Rockwear ? (1)  97247  
Barngrottan Barnkläder Mycket bra! (1)  106586  
Smyckesprinsessan.se Grym smyckesbutik   103270  
elexironline.se Bra grejjer snabb leverans   98501  
Crystal Memories Trevliga killar!   103528  
    << sida 17 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik