Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Fantastiska Barn Secondhand butik med fräscha barnkläder.   83637  
Fantastiska Barn Secondhandbutik med fina barnkläder !   82121  
Barngrottan Barnkläder Super bra!! (1)  80993  
tandapoteket.se Jättebra   71166  
OnlineDesign.se Underbart   82704  
Spoiled Dog Vilket skämt!   79597  
noles Superförsäljare   82972  
Cissi och Selma Härliga klänningar!   80375  
LasseLasseLiten Helly Hansen   78961  
TALDIN kanon!   80128  
scandinavianstuff.com Fantastisk!   80658  
ParfymOnline Riktigt bra priser på parfymer!!!   80306  
Mårtenssons Ur & Guld Fint och bra hemsida   68934  
Bodegashop.com Bodegashop vs Transaver   80153  
Barngrottan Barnkläder Superbra!! (1)  81944  
Henrysdotters Lilla Vrå Bästa Shabbybutiken på nätet (1)  80073  
Förstora penis Varning (5)  82071  
LasseLasseLiten 30% på allt :) (1)  81427  
Haga Cykel Superbra!   70337  
P&B inredning Fina saker (1)  71047  
Crystal Memories Coola grejer!   81297  
LasseLasseLiten Helly Hansen piké   80541  
whip.se Stort utbud med skitbra priser!   81326  
Neckwear.se Mode till lågpris!   82572  
Fantastiska Barn Baby converse (1)  83133  
Rockwear ? (1)  82220  
Barngrottan Barnkläder Mycket bra! (1)  82524  
Smyckesprinsessan.se Grym smyckesbutik   85871  
elexironline.se Bra grejjer snabb leverans   85881  
Crystal Memories Trevliga killar!   84647  
    << sida 17 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik