Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
clazzyfashion Blåsare! (3)  82617  
Ny sortering på hittabutik.se   82847  
Rockwear Hittat deras konto... (4)  84838  
Qantari Qantari (1)  83424  
LasseLasseLiten FRI FRAKT!   82713  
xajon Hjälmköp   80042  
Haga Cykel Haga linköping   80624  
Bynor Billig värmepumpsbutik   79293  
Bodegashop.com Snabb och service :-)   82914  
ciggtorget (1)  79742  
Läder & Järn Namnsmycken   80935  
zmaka.se Smidig beställning och bra hemsida!!!!   69981  
zmaka.se Håller vad de lovar! Kaffe ,The ,Kryddor mm   80297  
Bodegashop.com Fraktbolag   81240  
LasseLasseLiten FRI FRAKT BARNKLÄDER!   69361  
theTshit Snälla och trevliga.   81774  
yvonneryding.com HANDLA PÅ FLYGET!   79791  
Caravan AB bemötande   79050  
ciggtorget (3)  79230  
Fredashop BÄST!!!   81833  
Wilma & Morris Rekommenderar ytterplaggen från W & M   81381  
bythjul.com 10/10 Hjul!   80683  
Skicka tårta Aldrig varit så lätta.. (2)  80459  
Racketshopen com Mycket nöjd!   79991  
BARESSO De har sällan produkter på lager :(   78928  
Spastugan.se Toppen!   79929  
Rockwear Handla inte här! (1)  81238  
northsport.se Hittar inga klättringsgrejer!   75081  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   84286  
Halebop Dyrt att surfa utomlands   86107  
    << sida 18 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik