Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Bodegashop.com Bluff och båg (5)  83080  
Rockwear Jag fick mina tröjor   70135  
euroClinix Leverans   82483  
Tradera En räddare i nöden!   80400  
Busbjörnen Sjukt snabb leverans   78992  
Fönster Fixaren snabb leverans   77445  
zmaka.se Bakgrund (1)  79012  
Hygienshoppen Bra butik   76784  
Mediamagazinet Bra och lättöverskådlig   79502  
theTshit Snabbt, smidigt och snyggt!   80673  
zladd.com Så coola klockor!   79559  
scandinavianstuff.com Nostalgi   80026  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Riktigt bra service! (1)  76667  
theTshit Najs! (1)  65933  
Smyckesprinsessan.se Fn butik med massa snygga saker!   78961  
scandinavianstuff.com Matvaruleverans   79829  
stängselbutiken.se FET BUTIK!! (1)  67446  
coozie Helt underbar butik!   78716  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter bra peylar   78398  
SLIPSKUNGEN SLIPSKUNGEN   77821  
Svenska Alarm Bra produkter & bra priser! (1)  77636  
Allegro Maud design de stora hunarna då   66058  
LasseLasseLiten Underbara barnkläder!   64951  
Barngrottan Barnkläder Snabbaste leverans någonsin! (1)  77423  
Golvvärmebutiken Bra butik (1)  75903  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Nöjd kund!! (1)  77741  
daytoner.com Så enkelt   78088  
Kristinas Scrapbooking Bra butik!   71131  
allstuff.se Varning   81580  
Kristinas Scrapbooking Mycket bra!   82766  
    << sida 19 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik