Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Angelbaby.se Oseriöst företag   524518  
CDON.COM Skicka tillbaka produkt (2)  524299  
Darkshadow.se Myyycket bra service!!!   522161  
Fredashop fredashop-butik!   532911  
Amuletten Fin sida   538978  
Spritovin.se Spritovin Transaver (1)  533150  
Spritovin.se WARNING SCAMMERS...   534359  
Darkshadow.se Perfekt   523820  
Darkshadow.se Motörhead (2)  478272  
Norrstar Fysisk butik   458182  
scandinavianstuff.com Kostnad   455796  
scandinavianstuff.com Adress   448581  
Butik Täppan Jättefint ställe .   443273  
TemNet Expanderbar vattenslang   446899  
Jaktstil.se Nöjd och glad (1)  440605  
Jaktstil.se Mycket bra service (1)  442490  
Tretti.se Aldrig mer   446159  
STORTMODE.se Fina klänningar   425800  
Euroflorist presentkort   441297  
Starta Enskild Firma f-skatt (2)  448093  
LaserTonerClub.se Stor VARNING för BLUFF företag (1)  440867  
Hill Ceramic Kökskakel   519232  
Hill Ceramic Marockanskt kakel   515670  
Butik Täppan Lite annan inredning (1)  441702  
Billigakondomer.se WOW!! (7)  444758  
TemNet Dålig stil (3)  447755  
Hatstore.se Missnöjd. (1)  446962  
Vinboden falsk marknadsföring (1)  445085  
Lekmer.se SÄMSTA NÄTBUTIK (1)  437227  
Fridas gård Stort urval   426851  
    << sida 2 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik