Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
zmaka.se Gott Nytt År...trots allt (1)  79149  
vuxenshoppen.se Bra   67757  
Navalis.se - Båttillbehör på Nätet Aldrig något svar   77110  
Inreda Får ont i ögonen...   76340  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra och snabb leverans (1)  75583  
forHair.se - Hårvård på nätet Wow vilka bra priser:)   74855  
Saray.se Otroligt bra priser!!   65448  
Zvanza Hundtjänst Bra kurser!   76374  
LasseLasseLiten Barnkläder från Mexx till bra priser   75653  
Glossme.se rekommenderas!   75336  
Barngrottan Barnkläder Supernöjd   75705  
Sport & Fritid Stockholm Multigym   76234  
Varusidan.se Mycket bra hemsida (1)  75737  
mediacorner Kunde man ju inte tro!! (3)  75748  
elkatalogen.se Snabb service (2)  74942  
hjalmlagret.se Riktigt bra hjälmar och service   76124  
photowall Photowall   76967  
Arbetshandsken Nöjd Kund   75118  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Helt fantastiskt!!!   76033  
OnlineDesign.se Wow!!!   76849  
zmaka.se Svampbutiken/Zmaka!   76253  
cleanfacility.se Kanon service!   74942  
butik21 Nöjd kund   75142  
butik21 Skumt? (2)  74437  
cleanfacility.se Mycket Nöjd!   75024  
butik21 snabb leverans   77571  
klocknet.se Köpte en klockuppdragare (winder)   78531  
Mediamagazinet Bra!   76399  
Tony Pölder Sport Köp ej här - du kan bli uthängd med namn på hans blogg   74666  
Mediamagazinet positivt   73375  
    << sida 21 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik