Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
zmaka.se Gott Nytt År...trots allt (1)  92315  
vuxenshoppen.se Bra   82362  
Navalis.se - Båttillbehör på Nätet Aldrig något svar   91545  
Inreda Får ont i ögonen...   87270  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra och snabb leverans (1)  94491  
forHair.se - Hårvård på nätet Wow vilka bra priser:)   86848  
Saray.se Otroligt bra priser!!   75450  
Zvanza Hundtjänst Bra kurser!   91923  
LasseLasseLiten Barnkläder från Mexx till bra priser   92636  
Glossme.se rekommenderas!   84336  
Barngrottan Barnkläder Supernöjd   85626  
Sport & Fritid Stockholm Multigym   94432  
Varusidan.se Mycket bra hemsida (1)  88759  
mediacorner Kunde man ju inte tro!! (3)  92501  
elkatalogen.se Snabb service (2)  92626  
hjalmlagret.se Riktigt bra hjälmar och service   91941  
photowall Photowall   93828  
Arbetshandsken Nöjd Kund   84895  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Helt fantastiskt!!!   87838  
OnlineDesign.se Wow!!!   91339  
zmaka.se Svampbutiken/Zmaka!   86418  
cleanfacility.se Kanon service!   88151  
butik21 Nöjd kund   87856  
butik21 Skumt? (2)  88070  
cleanfacility.se Mycket Nöjd!   86172  
butik21 snabb leverans   94279  
klocknet.se Köpte en klockuppdragare (winder)   91315  
Mediamagazinet Bra!   85408  
Tony Pölder Sport Köp ej här - du kan bli uthängd med namn på hans blogg   92296  
Mediamagazinet positivt   96986  
    << sida 21 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik