Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Butik 21   59357  
klocknet.se Lite leveranstid dock   70671  
Sport & Fritid Stockholm Precis som utlovat   71220  
Klockimport.Com Import av klockor??   70184  
klocknet.se Klockren klockbutik på nätet   70059  
Nobo Design.se Snygga kläder!!!   57488  
Tony Pölder Sport Köp ej - sök efter annan butik (1)  68490  
Sport & Fritid Stockholm Excellent telefonsupport   58096  
Tony Pölder Sport Avråder (3)  69199  
Délices de France Macarons   56681  
butik21 Bra strumpor snabba leveranser   67455  
Mediamagazinet trevligt   67509  
Neckwear.se Stort utbud och prisvärt. rekomenderas starkt!   68926  
Barngrottan Barnkläder Snabbt svar [=D>] (1)  68438  
Délices de France Mat (3)  69308  
Mediamagazinet Mycket Bra   67832  
Juvelbolaget Bästa shoppingen   68195  
butik21 Riktigt riktigt bra service!   68030  
TRUE METAL MERCH Inga varor trots förskottsbetalning, svarar inte. (2)  66824  
LasseLasseLiten MEXX REA   69788  
Maisstore Bra kundservice   67360  
waxdog Justa priser   66858  
butik21 Beställning av stödstrumpor.   68841  
butik21 Stödstrumpor   67927  
Kontors24.se Bra butik   67969  
vuxenshoppen.se Mycket bra   69078  
butik21 Shoppa i butik21   69715  
Look At Me underbara barnkläder!   73359  
butik21 Bra urval,snabb leverans ,fantastisk kundservice   74132  
LasseLasseLiten 20 % på alla barnbyxor!!   62645  
    << sida 22 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik