Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Butik 21   78243  
klocknet.se Lite leveranstid dock   91559  
Sport & Fritid Stockholm Precis som utlovat   91257  
Klockimport.Com Import av klockor??   93568  
klocknet.se Klockren klockbutik på nätet   96164  
Nobo Design.se Snygga kläder!!!   76120  
Tony Pölder Sport Köp ej - sök efter annan butik (1)  89187  
Sport & Fritid Stockholm Excellent telefonsupport   74263  
Tony Pölder Sport Avråder (3)  89672  
Délices de France Macarons   70137  
butik21 Bra strumpor snabba leveranser   80765  
Mediamagazinet trevligt   76623  
Neckwear.se Stort utbud och prisvärt. rekomenderas starkt!   91484  
Barngrottan Barnkläder Snabbt svar [=D>] (1)  88642  
Délices de France Mat (3)  86986  
Mediamagazinet Mycket Bra   79074  
Juvelbolaget Bästa shoppingen   84556  
butik21 Riktigt riktigt bra service!   90042  
TRUE METAL MERCH Inga varor trots förskottsbetalning, svarar inte. (2)  95565  
LasseLasseLiten MEXX REA   92442  
Maisstore Bra kundservice   94663  
waxdog Justa priser   80616  
butik21 Beställning av stödstrumpor.   83951  
butik21 Stödstrumpor   86732  
Kontors24.se Bra butik   84022  
vuxenshoppen.se Mycket bra   89346  
butik21 Shoppa i butik21   91567  
Look At Me underbara barnkläder!   98516  
butik21 Bra urval,snabb leverans ,fantastisk kundservice   94495  
LasseLasseLiten 20 % på alla barnbyxor!!   76448  
    << sida 22 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik