Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
ALLT i PC Hemside fel   72611  
Planbok.nu Snygga plånböcker, snabb service och fri frakt!   92819  
butik21 Service och leveranstid toppen!   88556  
kontorsproffset.se handlat!   85495  
FontShop.se Custom Fonts   84990  
Nyhet på hittabutik.se   78645  
LasseLasseLiten Helly Hansen & Mexx barnkläder   83230  
Neckwear.se mini paraply   86563  
OnlineDesign.se Superbra service!   77375  
Parfymhuset.se billiga kopior (1)  86144  
Anicare.se har inget i lager!   76825  
Humidorer Fri frakt och snabb levereans, skitbra!   85345  
vuxenshoppen.se Snabb leverans   88686  
butik21 Super fast delivery and good socks   85198  
butik21 Snabb leverans och bra stödstrumpor   85260  
Thatzhot.com intervju (2)  90664  
LasseLasseLiten Helly Hansen vinterkläder   84210  
designdirekt Ej levererad ljuslykta   84667  
vuxenshoppen.se Bra service   84128  
Neckwear.se 10% på snygga slipsar!   82270  
ski dad Billiga skidor   88060  
rbsportline Har inget i lager! (1)  93979  
Uniwear Ej levererade varor (1)  85616  
NeoWatches Bra service på klockor   83268  
kuvert.se Servicegrad   80975  
Fridsälls Trading Nöjd   81180  
Rockwear Märkligt (2)  82007  
butik21 As usual the service is faster   81367  
Neckwear.se Snabba leveranser!   90510  
butik21 Butik21   88781  
    << sida 23 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik