Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Mer än godkänt   64569  
Balla Ur Fri frakt!   63100  
Chokladpralin.se SUPERservice   64205  
usa bildelar bra service   66860  
Rockwear rockwear.se (1)  64910  
Olivia & Oscar Köpte en ursnygg klänning.   62415  
MELOR Unika Pärlan   63252  
butik21 Bäst butik av de jag har provat   65484  
MELOR Unika Pärlan   51204  
helihak heja gunilla   63148  
E&E Glasses !   53852  
butik21 Fantastic Service   63028  
Creations by Lis Älskad!   62605  
butik21 Gravidgördel-service +, produkt -   62449  
vuxenshoppen.se Bra butik! Jag är nöjd![:)]   64752  
Textilonnet.se Håller inte vad de lovar!   63274  
butik21 Underbar service, sköna strumpor!   63046  
butik21 Fullt Godkänt   62521  
Fridsälls Trading Snabbt   50555  
Körkortet Körkort och teoriprov   65915  
A chef in your kitchen Försening (1)  61518  
ski dad Grymt nöjd!!   62598  
butik21 butik21   62089  
butik21 Snygga stödstrumpor snabb leverans   64553  
Rockflame.com DeathStar   62670  
ITförbarn.se Bra kundservice   65351  
mattconcept Väldigt Bra service!   65652  
Pärlfynd Toppen!   64840  
lilla pärlan Trevlig   66399  
Spastugan.se Spastugan levererar snabbt   67322  
    << sida 24 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik