Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Mer än godkänt   86750  
Balla Ur Fri frakt!   80121  
Chokladpralin.se SUPERservice   82504  
usa bildelar bra service   86142  
Rockwear rockwear.se (1)  77444  
Olivia & Oscar Köpte en ursnygg klänning.   79780  
MELOR Unika Pärlan   81405  
butik21 Bäst butik av de jag har provat   83634  
MELOR Unika Pärlan   61784  
helihak heja gunilla   82403  
E&E Glasses !   67541  
butik21 Fantastic Service   84162  
Creations by Lis Älskad!   73861  
butik21 Gravidgördel-service +, produkt -   71096  
vuxenshoppen.se Bra butik! Jag är nöjd![:)]   76328  
Textilonnet.se Håller inte vad de lovar!   85359  
butik21 Underbar service, sköna strumpor!   74118  
butik21 Fullt Godkänt   80279  
Fridsälls Trading Snabbt   69842  
Körkortet Körkort och teoriprov   90925  
A chef in your kitchen Försening (1)  75158  
ski dad Grymt nöjd!!   82856  
butik21 butik21   76736  
butik21 Snygga stödstrumpor snabb leverans   81374  
Rockflame.com DeathStar   74378  
ITförbarn.se Bra kundservice   77409  
mattconcept Väldigt Bra service!   79339  
Pärlfynd Toppen!   83424  
lilla pärlan Trevlig   90080  
Spastugan.se Spastugan levererar snabbt   85488  
    << sida 24 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik