Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Utmärkt service = Nöjd kund   85900  
TOPLADY.SE Sexiga underkläder   71939  
butik21 Jättebra   71012  
butik21 Stödstrumpor   89005  
PY Hobby Kanonbutik   83829  
zapskimboards.se Skimboards   74959  
PY Hobby superbra!!   82277  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Varning för Etrendstore! (1)  77986  
Elektronikgruvan Tips   76853  
Döhäftigt Blixtsnabb leverans   77572  
Mekonomen AB Avsaknad av service (1)  85150  
PY Hobby Service på alla plan   76617  
PY Hobby TOPPEN!! :D   77739  
PY Hobby Kvalitet   79774  
PY Hobby Mählan   78478  
PY Hobby Snabbt & smidigt   77912  
Silverbullet.se Grymt   74609  
butik21 Jättebra butik   74837  
Elektronikgruvan BEDRAGEN (3)  79325  
xzezor.se Supernöjd!   75479  
Olivia & Oscar snabb leverans   81342  
Snusbolaget.se ettan, General, odens, rapé osv.   81266  
clazzyfashion Samma ägare   73259  
butik21 Snabb leverans   75306  
Humidorer Snabb leverans   81670  
Sex Skojarföretag   77965  
mediconline.se Personlig service och snygga stödstrumpor!   76165  
mrDustbag.se påsar   81614  
Rehifi.se Bra service och trevlig personal   81632  
Parfymhuset.se Snabbt och billigt!   89895  
    << sida 25 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik