Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Bilmagneter.se Snabb leverans!! Mycket nöjd!   63191  
butik21 Unbelievable Service   62175  
zmaka.se Supersnabb leverans!   62143  
stoneshop läckert   53296  
ski dad Grymt snabb service!!   62435  
Mobillagret.com Kanon   53797  
Glamazon.se Supersnabb leverans! (1)  61814  
zmaka.se Smakrikt handlande   62199  
Acute Medic Company of Sweden BRA SERVICE   63627  
julklappar.nu Snyggt och prisvärt   61350  
StyleXperten Proffs helt enkelt!!   60690  
LasseLasseLiten Tag 4 betala för 3!   51779  
Seriehyllan utmärkt service + snabb leverans   61125  
Spastugan.se Snygg!   50573  
Barngrottan Barnkläder Bilder!! (1)  64121  
butik21 bra (1)  61825  
Seriehyllan väldigt nöjd!   63467  
Kino Shop missnöjd (2)  61895  
butik21 Stödstrumpor   60977  
Citypet Skitföretag. (3)  59477  
larmmontage.se Snygg hemsida! (1)  64788  
butik21 service   60344  
LeoLine Coolast   52855  
Spastugan.se Toppen!   61318  
butik21 Kanon   62177  
Sex Usel service   62617  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker missnöjd (2)  62627  
LasseLasseLiten Vårnyheter!   65679  
schippers.se Kunnig   65260  
butik21 Stödstrumpor   63155  
    << sida 26 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik