Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Bilmagneter.se Snabb leverans!! Mycket nöjd!   84243  
butik21 Unbelievable Service   79046  
zmaka.se Supersnabb leverans!   80316  
stoneshop läckert   67000  
ski dad Grymt snabb service!!   84782  
Mobillagret.com Kanon   68278  
Glamazon.se Supersnabb leverans! (1)  84321  
zmaka.se Smakrikt handlande   76256  
Acute Medic Company of Sweden BRA SERVICE   81803  
julklappar.nu Snyggt och prisvärt   82479  
StyleXperten Proffs helt enkelt!!   77213  
LasseLasseLiten Tag 4 betala för 3!   65902  
Seriehyllan utmärkt service + snabb leverans   84009  
Spastugan.se Snygg!   61654  
Barngrottan Barnkläder Bilder!! (1)  82003  
butik21 bra (1)  77882  
Seriehyllan väldigt nöjd!   84192  
Kino Shop missnöjd (2)  80239  
butik21 Stödstrumpor   73239  
Citypet Skitföretag. (3)  72081  
larmmontage.se Snygg hemsida! (1)  94427  
butik21 service   77047  
LeoLine Coolast   63635  
Spastugan.se Toppen!   78346  
butik21 Kanon   80559  
Sex Usel service   85594  
Barnparadiset ® Kvalitets inredning till barnrum och träleksaker missnöjd (2)  82865  
LasseLasseLiten Vårnyheter!   80028  
schippers.se Kunnig   79653  
butik21 Stödstrumpor   83223  
    << sida 26 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik