Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Eleven Shop Kanon service   62552  
Snusbolaget.se Snusbolaget.se   62624  
procore Måste bara rekomendera..   63569  
butik21 Mycket nöjd!   62587  
butik21 Bra!!!!!!   60009  
3nity.se nöjd   49069  
Planbok.nu Personliga plånböcker!   61522  
Cityscooter Sweden AB Höjde priset   60578  
loulou.se Snabb leverans!   59380  
Juvelbolaget Bra juvelbutik   60334  
zmaka.se bzz   51162  
Lockners Bil och Mc Mycket nöjd   61656  
3nity.se 3nity Ägare (1)  51162  
procore Snabb leverans - bra kvalitet (1)  62519  
Grodansshop Toppen butik!   60406  
pagoni Toppen butik!   60767  
butik21 Snabb leverans - bra kvalitet   63279  
Lovebox Mycket nöjd!!!   61803  
mattconcept En riktig kanonbutik!   59680  
zmaka.se Rekommenderar denna kryddbutik   61262  
IaMias Jag är en återkommande kund   59595  
butik21 butik 21   61047  
butik21 jättebra service   60438  
Sex Dålig service   62213  
butik21 Väldigt snabb leverans   61367  
compact-living.com Finns dom ??   61520  
Snusbolaget.se Bra butik med snus! (1)  63578  
bonamatbutiken.se Bonamatbutiken.se   64487  
Balkongshoppen.se Bra service och fina utemöbler   65860  
procore Bra service & utbud (1)  64399  
    << sida 27 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik