Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Eleven Shop Kanon service   77579  
Snusbolaget.se Snusbolaget.se   82606  
procore Måste bara rekomendera..   82791  
butik21 Mycket nöjd!   76065  
butik21 Bra!!!!!!   70007  
3nity.se nöjd   59033  
Planbok.nu Personliga plånböcker!   77002  
Cityscooter Sweden AB Höjde priset   81469  
loulou.se Snabb leverans!   76144  
Juvelbolaget Bra juvelbutik   75157  
zmaka.se bzz   58280  
Lockners Bil och Mc Mycket nöjd   72826  
3nity.se 3nity Ägare (1)  60949  
procore Snabb leverans - bra kvalitet (1)  77157  
Grodansshop Toppen butik!   75632  
pagoni Toppen butik!   79325  
butik21 Snabb leverans - bra kvalitet   80215  
Lovebox Mycket nöjd!!!   73579  
mattconcept En riktig kanonbutik!   74788  
zmaka.se Rekommenderar denna kryddbutik   73905  
IaMias Jag är en återkommande kund   77713  
butik21 butik 21   78725  
butik21 jättebra service   74042  
Sex Dålig service   80201  
butik21 Väldigt snabb leverans   71240  
compact-living.com Finns dom ??   76488  
Snusbolaget.se Bra butik med snus! (1)  75449  
bonamatbutiken.se Bonamatbutiken.se   76949  
Balkongshoppen.se Bra service och fina utemöbler   81179  
procore Bra service & utbud (1)  79491  
    << sida 27 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik