Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter hummerbil (5)  63603  
Fiskehörnan Snabb leverans   61931  
butik21 Mycket nöjd   62862  
butik21 Bra   61819  
PY Hobby helnöjd (1)  61493  
ExtremeFood Nöjd som fan!   60433  
clazzyfashion CLAZZYFASHION (2)  61653  
Milq.se Rekommenderas +++++++++ (1)  60654  
Fiskehörnan Otrolig service   61250  
Snusbolaget.se Tack för underbara julklappar!   62769  
Stora Famnen Hängmattor Skoj på Ekerö   61509  
Handlavin.se Bra viner   61261  
Hogia Small Office AB Varning för uppgradering/köp av Hogia Small Office 2009.2 (2)  61168  
butik21 snabba! cool! (1)  50108  
butik21 Snabba   61126  
Maria Nyckelpiga Hedervärt!   61254  
butik21 Utmärkt   61034  
Creations by Lis Rekomenderas   60514  
DamButiken Tack Dambutiken   60893  
midilagret midilagret säljer midifiler utan att ha rättigheter   61123  
butik21 Otroligt bra service!   60138  
rbsportline Klart bästa racketbutiken i Sverige! (1)  62020  
lyko.se hårvård mm   60001  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Våga prova! (1)  65181  
Grodis & Jag Gratis frakt   53378  
Minimundus Bästa butiken på nätet   62305  
hero4kids.se Bra service & snabba leveranser   62604  
Tengo Sport Den bästa tennisshop i Sverige (2)  65741  
Honey Grey Pure Cashmere Grymt snygga paket   54698  
butik21 Toppen   65408  
    << sida 29 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik