Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter hummerbil (5)  75255  
Fiskehörnan Snabb leverans   75836  
butik21 Mycket nöjd   76783  
butik21 Bra   73887  
PY Hobby helnöjd (1)  77113  
ExtremeFood Nöjd som fan!   79476  
clazzyfashion CLAZZYFASHION (2)  70533  
Milq.se Rekommenderas +++++++++ (1)  79617  
Fiskehörnan Otrolig service   75771  
Snusbolaget.se Tack för underbara julklappar!   79135  
Stora Famnen Hängmattor Skoj på Ekerö   77641  
Handlavin.se Bra viner   75033  
Hogia Small Office AB Varning för uppgradering/köp av Hogia Small Office 2009.2 (2)  75797  
butik21 snabba! cool! (1)  61854  
butik21 Snabba   78866  
Maria Nyckelpiga Hedervärt!   71448  
butik21 Utmärkt   77126  
Creations by Lis Rekomenderas   72726  
DamButiken Tack Dambutiken   75149  
midilagret midilagret säljer midifiler utan att ha rättigheter   78813  
butik21 Otroligt bra service!   71280  
rbsportline Klart bästa racketbutiken i Sverige! (1)  76111  
lyko.se hårvård mm   70907  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Våga prova! (1)  86164  
Grodis & Jag Gratis frakt   63756  
Minimundus Bästa butiken på nätet   76299  
hero4kids.se Bra service & snabba leveranser   75167  
Tengo Sport Den bästa tennisshop i Sverige (2)  81829  
Honey Grey Pure Cashmere Grymt snygga paket   70561  
butik21 Toppen   80548  
    << sida 29 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik