Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Lekmer.se SÄMSTA NÄTBUTIK (1)  503972  
Fridas gård Stort urval   491193  
intimleksaker.com KAMAGRA   421657  
Alvis Rörakut Service AB Snabb leverans   424767  
TemNet Bra och snabb service   453025  
Butik Täppan Bra igen.   399714  
Hundteknik   407578  
Eco By Sweden Eco By Sweden AB (1)  409872  
TemNet Allt gick snabbt o smidigt!   371289  
Make me smile Underbara svamptamponger   386250  
RoyalDekor Tavlor Posters Super bra service, man blir shop galen!!   376704  
Norrtunnan Norrländsk avslappnad attityd   381542  
Make me smile Suveräna doftpåsar   369143  
Kristinas Scrapbooking Bra och mycket men kanske för mycket. (1)  365634  
midas.nu Fick aldrig varorna   361033  
Paulas Smycken impressed with your website.   353392  
Paulas Smycken Jättefina smycken!!! (3)  276450  
Kristinas Scrapbooking Otroligt mycket produkter (1)  284561  
intimleksaker Rekommenderar (1)  265685  
Easyart.se Går ej att nå Easy-art   285655  
Ecigg City Nu finns vi i Sundbyberg   268922  
Comedown.se - Drogtester på nätet. Nöjd   275139  
Xtreme365 AB Lurad på pengar:/   290380  
MissyDress Retur   279773  
Rockflame.com Ny Ägare sen 2 år tillbaka   259795  
Keller Sports Dålig leverans och kundservice   286694  
lotuseco Bästa butiken med ekologiska kläder   285703  
elnu.se Lurad   285448  
Butik Täppan Trevlig butik   298631  
Rockwear Ingen svar, fast betalning skett - Stämning på G   306764  
    << sida 3 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik