Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kontorsmagasinet Kanonbra   72125  
butik21 Mycket nöjd !   87851  
bubbleroom Konstigheterna fortsätter   84094  
butik21 butik 21 (1)  76966  
Snusbolaget.se bra service   76054  
zmaka.se Snabb leverans   78853  
butik21 Bra!   79083  
Bellbox.se Personalen på Allum i Partille (2)  79989  
Spelexperten.com Kanonservice   78010  
Radiostyrda-modeller.se Bra!   74184  
bubbleroom Konstigt sett att hantera ordrar   77564  
Blå Huset Data Hmm...   74236  
butik21 Butik21   76181  
zmaka.se Teprover (1)  74243  
Green Jelly Toys DYR FRAKT (1)  82864  
butik21 leverans   79395  
Juvelbolaget Mycket nöjd   78645  
Scrapbooking butiken Trevlig support!   71880  
Planbok.nu Snyggaste plånboken jag haft!   74840  
rbsportline Inte alls särskilt bra. Undvik. (3)  72226  
styrkadirekt.se bra service   76131  
Bjuti mycket nöjd+++   61093  
karinherzog-oxygen.com Fantastiska produkter!   74937  
Bjuti Mycket nöjd!   77767  
Replikor.se bra service   69824  
LasseLasseLiten Höstkläder!   82640  
Strumpbutiken Dyra   66272  
Lilla Ugglan Leksaker hehe   76095  
styrkadirekt.se Superservice   78754  
Blingit.se Vilket bra sortiment!   82478  
    << sida 31 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik