Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Supersnabb leverans, bra kvalitet   77194  
parkettbutiken Strulpellar   78733  
butik21 Bara positivt!   82526  
butik21 Verkligen superbra   71139  
butik21 Snabb leverans + bra stödstrumpor   72868  
Juvelbolaget smycken 215 kr och uppåt   70140  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Nöjd!   73335  
ReuseIT Scandinavia AB Begagnade Mac   74596  
butik21 Snabb leverans och bra stödstrumpor   67835  
Vinboden Vinboden + vincargo (4)  72770  
Vinboden Vinboden+Vincargo= bluff (1)  75657  
butik21 super snabba leveranser   73242  
ecoloco Bra service och seriös webbutik!   71754  
butik21 Snabb leverans! (2)  72519  
Usajackor.se Varsity   70282  
ps3kungen Grymt bra   76037  
Spelexperten.com bra bra!!   61523  
zmaka.se Mycket nöjd   77500  
autothek Megavarning!!!   76227  
Juvelbolaget snygga smycken   75988  
linas matkasse Grymt bra   60098  
Läsglasögon.nu Fel uppgifter. (1)  79749  
Blingit.se snabb leverans   75105  
Popcornmannen Poppe kul och mysigt   59836  
Chambers of Love. Väldigt bra butik   76319  
TV-idoler väldigt bra...   77617  
LENA K Bäst!   79759  
4mom Gotland AB tråkiga mammakläder för större hos 4mom, mm (1)  76716  
TV-idoler Bra priser, snabb leverans (1)  79495  
TV-idoler Mycket bra serice   80273  
    << sida 33 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik