Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Snabb leverans! (2)  64452  
butik21 butik 21   64526  
Magdansbutiken Oseriös butik! (2)  65965  
butik21 Butik 21   63108  
butik21 Supersnabb leverans, bra kvalitet   61017  
parkettbutiken Strulpellar   62618  
butik21 Bara positivt!   63411  
butik21 Verkligen superbra   61065  
butik21 Snabb leverans + bra stödstrumpor   59304  
Juvelbolaget smycken 215 kr och uppåt   59463  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Nöjd!   59032  
ReuseIT Scandinavia AB Begagnade Mac   59514  
butik21 Snabb leverans och bra stödstrumpor   58997  
Vinboden Vinboden + vincargo (4)  61319  
Vinboden Vinboden+Vincargo= bluff (1)  60721  
butik21 super snabba leveranser   59659  
ecoloco Bra service och seriös webbutik!   60365  
butik21 Snabb leverans! (2)  60539  
Usajackor.se Varsity   60540  
ps3kungen Grymt bra   60836  
Spelexperten.com bra bra!!   50760  
zmaka.se Mycket nöjd   61890  
autothek Megavarning!!!   62623  
Juvelbolaget snygga smycken   61595  
linas matkasse Grymt bra   49927  
Läsglasögon.nu Fel uppgifter. (1)  63007  
Blingit.se snabb leverans   61142  
Popcornmannen Poppe kul och mysigt   51124  
Chambers of Love. Väldigt bra butik   62678  
TV-idoler väldigt bra...   60662  
    << sida 33 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik