Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Chip n Play AB pålitliga   61130  
TV-idoler skosmycke   73207  
Juvelbolaget Utbudet ökar   58665  
TV-idoler Så fina grejer!   73188  
Vinboden Akta er för vinboden!   76431  
Zamboka.se zamboka (1)  69618  
Bananaz.se Butik #1!   76502  
Kristallex Mycket positiv!! (1)  79310  
TV-idoler Mycket bra service   73112  
Cigaretthuset.se Sitter i fängelse (2)  77459  
mytrendyphone MyTrendyPhone.se   72713  
Minipeople Fraktfritt   70837  
Radiostyrda-modeller.se Grymt bra!   71803  
blå elefant Bakverk i tyg   74639  
Babytime ++++++   75318  
Garntjänst Fel på sidan !!   77812  
Cigaretthuset.se nedlagd?   79995  
Blingit.se Bra service!   75050  
Artenco Massor av roliga prylar   77196  
Jensens Fiske Jätte bra service   76544  
Juvelbolaget snabb kundservice (1)  73513  
Badlust.se Snygg och bra sida (1)  71604  
112Ink Dyrare varor = Kompenserad Frakt   75822  
2bsleeping dyrt (1)  75786  
Maria Nyckelpiga Lugna er! (6)  79838  
IaMias Bra   72318  
Domoda.se Rekommenderas! (2)  74491  
DonnaBeauty Super!   61040  
Maria Nyckelpiga Ripp off! (4)  77900  
norrbaggen norska skalkläder   61999  
    << sida 34 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik