Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Maria Nyckelpiga Ripp off! (4)  65378  
norrbaggen norska skalkläder   53047  
Butik Stylish Suveränt!   60702  
kidsbutik Kanonbra butik! (1)  60805  
Maria Nyckelpiga Så fina barnkläder! (3)  62327  
Maria Nyckelpiga Personlig butik med superservice (5)  64464  
Juvelbolaget Rosa örhängen   59747  
Cigaretthuset.se www.cigaretthuset.se VARNING VARNING (4)  64030  
securitysweden.com Perfekt service!!   60243  
slipkliniken Kan varmt rekomenderas   59509  
Gullgrodan Jättebra väggdekaler till barnen! (1)  61211  
Artistica Konstnärsmaterial artistbutiken.se   60381  
Cigaretthuset.se Lägg inte in någon beställning på Cigaretthuset.   60413  
Seriehyllan Bara bra!   60760  
Juvelbolaget Nöjd   60586  
TV-idoler Bra kvalité   60690  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder shit vilket bra pris!!!!   59650  
Prokök Sjukt bra!!   61309  
Baristashopen färskt och gott kaffe   60998  
Blue Fox Blue fox (1)  61728  
Rockmerch Rockmerch   62670  
Scrapbooking butiken Väldigt snabb leverans! Billiga! Rekomenderas!   60313  
Fritt Flyt Varning -Fritt flyt Farligt för barn!   61151  
HR-Marin Båttillbehör Rekomenderas   51232  
nyttgolv Kanon   61795  
kidsbutik Gillar!   65274  
DonnaBeauty Rekommenderas   62568  
Kentagon Webshop Online kentagon   61703  
HipHipHurra Vilken service, kanon butik   64875  
kolla alltid registrering av bolag   62499  
    << sida 35 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik