Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
TV-idoler En super affär! (1)  76276  
clazzyfashion Skitiga / Dålig kvalité på kläder (1)  73983  
Blingit.se Bra utbud!   75757  
WilFli Super bra och snabb   71635  
Minipeople bra butik   75936  
Clean Cut Design Super   67998  
lilaella LilaElla   73513  
legavenue Varning!!   74065  
Låskompaniet.se låskompaniet.se   71612  
Cigaretthuset.se cigaretthuset.se   75680  
Minipeople Vilken service!   76420  
clazzyfashion Inga Pengar (1)  70623  
Billigt snus Bästa butik i Sverige !   75269  
provrummet Helnöjd   70095  
Bananaz.se Supernöjd!   78188  
kontorex Super +++++   78402  
ecoloco Proffsig service   77368  
TV-idoler en super bra säljare   75071  
IT-Körskolan POLID ANMÄLLA   61702  
wallinsfiske KANONNÖJD!   73384  
Barn och babyshop - Swedishplate Jätte nöjd   75175  
artistbutiken artistbutiken.se   79064  
BilligtVVS.se Dette kan jeg anbefale!   79398  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Skön jul!   79195  
Cicograf www.cicograf.se   64546  
Cicograf Fantastiska produkter   77783  
Heelicious - Sexiga skor Var?   84211  
Maria Nyckelpiga Suveränt bra!   82514  
MyHavtorn Fantastiska produkter   64137  
Cigaretthuset.se CIGARETTHUSET.SE - SUPER cigaretter (2)  82665  
    << sida 36 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik