Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
MyHavtorn Fantastiska produkter   56816  
Cigaretthuset.se CIGARETTHUSET.SE - SUPER cigaretter (2)  66620  
trend4you Kula grejer   65857  
Smycken-La Maison des Etoiles Julklapp   65186  
streetlab snowboard (1)  64589  
TV-idoler Supersnabb leverans!   67269  
SMSGULD.se smsguld   64775  
RealCar Scandinavia AB Kolfiber / Glasfiber Jobb   64468  
nim Helnöjd :)   64336  
Nordic Ice ismaskiner   52375  
Spelexperten.com Nöjd   65012  
Visitkort Svenska AB jättenöjd   62134  
Satchmos Hund & Katt Ingen kundkänsla   62548  
TV-idoler Supersnabb kontakt och leverans!   63880  
Dunken.se Snabba leveranser   64522  
Cigaretthuset.se Cigaretthuset KANON SERVICE! (2)  64402  
Kinabutik Kinabutik.se så djävla schyssta asso!!!   64010  
Alienbase kanonservice   64344  
NOG OM CIGARETTBUTIKEN (4)  62337  
3nity.se www.3nity.se   53450  
kidsbutik Trevligt, snabbt och FINT!   64502  
Barnkalaslandet.se Dags för Barnkalas? Prova då detta ställe….   64297  
Lifestylesport fina båtar   52762  
Väskan.com Service som den borde vara   65534  
LENA K Snygga grejor   64463  
Drefseryd Gård Tummen upp för kvalitetsskinn (1)  64069  
Parfym.se Fundering (2)  54914  
Hemmakocken.nu Bra å proffsigt...   65024  
Inreda Inreda.com ljuger om sin besöksstatistik! (3)  63144  
buysnus snus   65814  
    << sida 37 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik