Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
trend4you Kula grejer   81857  
Smycken-La Maison des Etoiles Julklapp   82906  
streetlab snowboard (1)  74032  
TV-idoler Supersnabb leverans!   79650  
SMSGULD.se smsguld   78310  
RealCar Scandinavia AB Kolfiber / Glasfiber Jobb   76633  
nim Helnöjd :)   77528  
Nordic Ice ismaskiner   61644  
Spelexperten.com Nöjd   81508  
Visitkort Svenska AB jättenöjd   72854  
Satchmos Hund & Katt Ingen kundkänsla   76277  
TV-idoler Supersnabb kontakt och leverans!   72914  
Dunken.se Snabba leveranser   75968  
Cigaretthuset.se Cigaretthuset KANON SERVICE! (2)  75403  
Kinabutik Kinabutik.se så djävla schyssta asso!!!   75354  
Alienbase kanonservice   78047  
NOG OM CIGARETTBUTIKEN (4)  71239  
3nity.se www.3nity.se   62469  
kidsbutik Trevligt, snabbt och FINT!   76766  
Barnkalaslandet.se Dags för Barnkalas? Prova då detta ställe….   75471  
Lifestylesport fina båtar   61640  
Väskan.com Service som den borde vara   79669  
LENA K Snygga grejor   75516  
Drefseryd Gård Tummen upp för kvalitetsskinn (1)  77453  
Parfym.se Fundering (2)  65340  
Hemmakocken.nu Bra å proffsigt...   81150  
Inreda Inreda.com ljuger om sin besöksstatistik! (3)  76242  
buysnus snus   81889  
zmaka.se Bra butik   81353  
Rapunzel Hair extensions Rapunzelofsweden   76897  
    << sida 37 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik